Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Psicoloxía do desenvolvemento da linguaxe
   Contidos
Temas Subtemas
1. O concepto de linguaxe e outros conceptos básicos 1.1. O concepto de desenvolvemento, a súa natureza e determinantes
1.2. A comunicación humana
1.3. A linguaxe e as linguas
1.3. A fala: modalidades
1.5. Adquisición vs. aprendizaxe
2. As relacións entre linguaxe e pensamento 2.1. Teorías, escolas e modelos
2.2. A linguaxe como capacidade cognitiva
2.3. Procesos evolutivos no desenvolvemento infantil
2.4. Etapas na adquisición da linguaxe
2.5. Privación lingüística e semilingüísmo
2.6. O desenvolvemento da linguaxe en situacións de privación sensorial: xordeira e cegueira
3. A adquisición da linguaxe ata os 6 anos 3.1. Bases sociais e cognitivas. O desenvolvemento multimodal.
3.2. Desenvolvemento fonolóxico
3.3. Desenvolvemento léxico e semántico
3.4. Desenvolvemento da morfoloxía e a sintaxe
3.5. Desenvolvemento da pragmática
3.5. O desenvolvemento en entornos multilingües (L1, L2 e LE)
4. A adquisición da linguaxe a partir dos 6 anos 4.1. As adquisicións léxicas e semánticas posteriores
4.2. As adquisicións sintácticas posteriores
4.3. O desenvolvemento de habilidades metapragmáticas
4.4. O desenvolvemento do discurso
5. As relacións entre linguaxe oral e escrita 5.1. Características diferencias entre a vertente oral e escrita
5.2. Procesos básicos na aprendizaxe da lectura
5.3. Procesos básicos na aprendizaxe da escritura.
6. A avaliación do desenvolvemento da linguaxe 5.1. Dimensións, tipos de avaliación e probas.
5.2. Recursos e estratexias para a avaliación profesional
5.3. Orientacións para a (auto)avaliación na familia e na escola.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes