Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Inclusión educativa e adaptación do currículo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A4Conocer e integrar os fundamentos educativos da Logopedia: Procesos de ensino e aprendizaxe A1
A2
A3
A5
A6
A7
A8
A10
A11
A12
A13
A16
A17
A19
A22
A23
B2
B3
B6
B16
B17
B18
C3
C4
C8
A14. Coñecer as funcións da Intervención Logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento A1
A4
A6
A8
A9
A10
A14
A15
B1
B8
B13
B18
B19
B20
C4
C6
C7
A16 Conocer as características diferenciais da intervención logopédica no ámbito escolar A4
A5
A8
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A22
A23
A25
A28
A29
B4
B9
B13
B18
B21
C3
C4
C6
A23 Coñecer, aplicar e valorar críticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. A15
A16
A25
A27
B1
B8
B9
B12
B15
C1
C8
A25.Coñecer a organización de institucións educativas, sanitarias e sociais A4
A5
A8
A9
A11
A12
A13
A14
A15
A17
A21
A22
A23
A24
A26
A27
A31
B4
B7
B9
B11
B12
B15
B16
C1
C2
C3
C4
A28 Adquirir un coñecemento práctico na intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares). A11
A12
A28
B3
B15
C1
C6
A.29. Comprender o significado das adaptacións do currículo no marco dunha perspectiva inclusiva. A4
A5
A29
A30
B5
B7
B15
B22
B23
C4
C6
B1. Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional A7
A10
A17
C4
B3 Apreciar as distintas manifestaciones da diversidade. A23
B5
B20
B22
C5
C7
C8
B4. Aprender a aprender A22
A23
C7
C8
B6. Capacidade de adaptarser aos cambios A14
A16
A23
A29
B8
B10
B11
B12
B15
B24
C8
B23 Traballar de forma colaborativa cos distintos profesionais que interveñen sobre o alumnado. A14
A23
A25
A29
A30
B9
B15
B18
B23
C4
C5
B24 Traballar de forma interdisciplinar co profesorado e cos distintos membros dos departamentos de Orientación. A4
A5
A23
B9
B12
B18
B19
B21
B23
B24
C4
C6
C8
B.25. Saber incardinar o apoio logopédico dentrro da estrutura complexa de apoios que precisan as persoas con discapacidade A11
A21
B7
B17
C2
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. A6
C1
C2
C.2. Respetar a diversidade lingúistica do entorno social e realizar una intervención logopédica basada en este respeto, utilizando na rehabilitación a lingua de uso mais frecuente do suxeito. A19
A32
B13
C8
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. A7
A10
A28
A31
B2
B3
B4
B5
B6
C7
C8
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. A30
B20
B21
B22
C4
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. A4
A5
A23
A24
A31
A32
B3
B4
C5
C7
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. A27
A31
B4
B5
C8
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. A23
A28
A29
B1
B5
B20
C3
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. A2
A3
A4
A11
A13
A15
A16
A21
A42
A65
A68
B4
B5
B7
B8
B18
B20
C3
C4
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes