Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Subjects
  Assessment of Developmental Disorders
   Contents
Topic Sub-topic
1.Metololoxía de avaliación e diagnóstico logopédico 1.1.Concepto de avaliacion
1.2 Modelos de avaliación
1.3.Procedemento de avaliación
1.4.Concepto de diagnóstico
2.Obxetivos da avaliacion logopedica 2.2 Avaliación da linguaxe
2.2.1Fonética-fonoloxía
2.2.2Morfosintaxe
2.2.3Léxico-semántica
2.2.4Pragmática
2.3 Avaliación das variables extralingüísticas
2.4 Avaliación do contexto
2.5 Avaliación dos recursos
3.Técnicas e instrumentos de avaliación 3.1.Anamnese
3.2.Proba estandarizadas
3.3. Proba no estandarizada
3.4. Rexistros de observación
3.5. Contexto de avaliación
4. Elaboración de informes 4.1. Tipo informes
4.2. Proceso de elaboración: interpretación e conclusións
5. Avaliación nos trastornos de base evolutiva 5.1. Alteracións fonético-fonolóxicas
5.2. Alteracións a linguaxe na Discapacidad intelectual.
5.3Alteraciones del lenguaje en Autismo
5.4 Alteraciones en los Trastornos Generalizados del Desarrollo (TGD)
5.5 Altercións del lenguaje en Parálisis Cerebral
5.6 Retrasos da Linguaxe
5.7 Alteracións en Plurideficiencias
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes