Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Subjects
  Speech Therapy Intervention in Language Disorders
   Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech In the classroom the theoretical contents and the therapeutic programming of clinical cases will be taught. At the end of each module, questions will be asked to reflect on the contents.
Case study The therapeutic programming of clinical cases will be carried out with the pathologies imparted.
Critical bibliographical A bibliographic search will be conducted on any of the pathologies taught in the subject. To do this in the interactive classes or tutorials can resolve doubts about some fundamental aspects for this activity (Management databases, search criteria, APA standards and ethics in research in speech therapy, etc).
Events academic / information O alumnado asistirá e participará á seminario-taller sobre linguaxe corporal. Esta actividade será online o virtual.
ICT practicals Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (Role-Playing o simulación de intervención logopédica en supostos doentes afásicos) mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións (Elaboración de vídeos, presentaciones co Power point con audio...). De esta forma o alumnado poñe en práctica os coñecementos teóricos, ademáis de facilitar a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades comunicativas e trabajo en equipo.
Esta actividades será en pequeno grupo (5-6 alumnos/as) e se desarrollarán presencialmente, si fose posible, o virtualmente nas horas interactivas.
Online discussion Ao final de sesión maxistral se farán preguntas para levar á reflexión dos contenidos impartidos. Tempo considerado 30´por tema para todo o grupo, con apoio da plataforma TEAMS.
Multiple-choice questions Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida.
Ao largo do curso se farán tres probas. Dous se farán á rematar o módulo da afasia (Cuestionario 1) e o módulo de linguaxe infantil (Cuestionario 2). O terceira proba será na data do examen oficial (Cuestionario 3) para avaliar o aprendizaxe de toda a materia.
Introductory activities Se avaliará as competencias do alumnado (coñecemento e habilidades de avaliación) sobre as patoloxias incluídas na sinatura. Para elo, se planificará unha tarefa en Moodle (Cuestionario inicial) para ser completado o primeiro día da clase
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes