Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Intervención logopédica nos trastornos da linguaxe
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Recensión bilbiográfica A6 A7 A8 A9 A10 A16 A17 B1 B2 B5 B7 B9 C1 Os alumnos realizarán unha recesión bibliográfica sobre un tema de lingua. Para iso faranse grupos de 5 alumnos.
Criterios de avaliación: riqueza bibliográfica (revistas nacionais e internacionais, recentes e procedentes de bases de datos de prestixio como Web of Science, Scopus, etc), capacidade de síntese e organización de información, corrección e bo uso dos estándares APA para a cita de fontes documentais utilizadas.
Informe Turnitin favorable (grao de similitude inferior ao 20%).
10
Proba de resposta múltiple A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 Proba obxectiva que consiste en formular unha pregunta en forma de pregunta directa ou enunciado incompleto e varias opcións ou respostas alternativas que acheguen posibles solucións, das que só unha delas é válida.
Realizarase unha única proba para avaliar a aprendizaxe de toda a materia na data oficial de avaliación.
70
Prácticas a través de TIC A2 A6 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 B1 B2 B5 B7 B9 B11 B16 B17 B19 C1 C6 C7 C8 O alumnado se agrupará en grupos de 5-6 estudantes, có fin de facer prácticas de programación e intervención en diversos supuestos clínicos de afasia. Cada grupo de traballo desarrollará o proceso terapéutico dun caso clínico (avaliación-programación e intervención) e o presentará mediante apoyo de vídeo y power point (TEAMS o presencial).
Se valorará: Capacidad de análisis y síntesis (B7), organizar y planificar bien lo presentado (B9) y capacidad para trabajar en equipo (B24)
20
 
Observacións avaliación

 

O profesor tamén valorará a participación e disposición e actitude positiva mostradas durante a realización das actividades teóricas e prácticas.

  1. Na primeira oportunidade se avaliará as actividades cos porcentaxes antes descritos e para aprobar a materia é necesario obter como mínimo  5  puntos ou superior, de los 10 posibles (proba de resposta múltiple, Prácticas a través de TIC e recensión bibliográfica).
  2. Na segunda oportunidade o alumnado solo teñen que facer unha única proba de resposta múltiple que computa 100% e para aprobar a materia teñen que obter como mínimo 5 puntos dos 10 posibles. 
  3. Alumnado con recoñecemento de dedicación parcial o dispensa académica de exención de asistencia fará unha proba de resposta múltiple para a súa avaliación e computará 100%. Esta condición deberá dicirse ao principio do semestre da materia correspondente. 
  4. Atendendo a modificación do artigo 11, apartado 4 b), do Regulamento disciplinar do estudantado da UDC. O texto queda como segue: b) Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes