Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Evaluación de programas de intervención logopédica |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Evaluación de programas de intervención logopédica | Código | 652G04038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competéncias | Descripción | Calificación |
Trabajos tutelados | A5 A8 A9 A11 A12 A15 A21 A22 B1 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B23 C1 C3 C7 C8 | Valórase: Resultados de aprendizaxe Participación activa no grupo Designación de tarefas Traballo en equipo Respecto e colaboración Organización do traballo Actitude, motivación e implicación Produto final ben elaborado |
20 |
Análisis de fuentes documentales | A5 A8 A9 A11 A12 A28 A32 | Valórase: Resultados de aprendizaxe Participación activa no grupo Designación de tarefas Traballo en equipo Respecto e colaboración Organización do traballo Actitude, motivación e implicación Produto final ben elaborado |
10 |
Prueba objetiva | A5 A9 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. Valorarase: Adquisición das competencias da materia |
40 |
Presentación oral | B7 B9 C1 | Valórase: Traballo en equipo Respecto e colaboración Organización do traballo Actitude, motivación e implicación Produto final ben elaborado |
10 |
Aprendizaje colaborativo | A5 A8 A9 A11 A12 A15 A21 | Valórase: Resultados de aprendizaxe Participación activa no grupo Designación de tarefas Traballo en equipo Respecto e colaboración Organización do traballo Actitude, motivación e implicación Produto final ben elaborado |
20 |
Observaciones evaluación | |||
Para superar a materia é preciso ter aprobado todos os traballos realizados na clase, así como todas as actividades de avaliación. Os e as estudiantes non asistentes, porsen en contacto coa docente para establecer a metodoloxía de avaliación da materia. Terase en conta a presentación dos traballos, o formato, a redacción, as faltas gramaticales e as ortográficas. A detección dalgún deles suporá un punto menos na nota final. A copia e plaxio de traballos será causa de suspenso. |
|