Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Fisioterapia do aparato bucofonador
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Realización de 6 prácticas de laboratorio, relacionadas coas unidades docentes da materia:
Práctica 1: Análise do patrón ventilatorio, capacidad de expansión torácica e funcionalidade diafragmática. Aplicación de escalas de valoración.
Práctica 2: Execución da espirometría simple e forzada
Práctica 3: Execución da valoración instrumental da musculatura respiratoria e da valoración non invasiva da oxixenación.
Práctica 4: Execución dun protocolo clínico de valoración a nivel orofacial
Práctica 5: Execución dun protocolo clínico de tratamento a nivel orofacial
Práctica 6: Toma de conciencia das características diferenciais dos alimentos dende unha perspectiva perceptivo, sensitivo - motriz


Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. Empregarase para os temas de maior complexidade do temario.
Actividades iniciais REalización dunha proba tipo test inicial para evaluar os coñecementos previos dos alumnos e enmarcar os obxetivos da materia.

Proba mixta Proba obxetiva tipo test de opción múltiple e 50 preguntas, acompañada dunha pregunta desarrollo.
Portafolios do alumno É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo, cos comentarios e cualificacións asignadas polo profesor, o que lle permite visualizar o progreso do alumno. O portafolios ou carpeta inclúe todo o que fai o alumno, como: apuntes ou notas de clases, traballos de investigación, guías de traballo e o seu desenvolvemento, comentarios de notas, resumes, probas escritas, autoavaliacións, tarefas desenvolvidas, comentarios de progreso do alumno realizado polo profesor, etc.
Discusión dirixida Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador.
Recensión bilbiográfica O alumno realizará ao longo do curso catro recensións bibliográficas de artigos relacionados coas unidades temáticas da materia
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes