Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Saúde
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
 Asignaturas
  Economía da Saúde e Xestión Sociosanitaria
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Economía da Saúde e Xestión Sociosanitaria Código 653862208
Titulación
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Casal Rodríguez, Bruno
Correo electrónico
bruno.casal@udc.es
Profesorado
Casal Rodríguez, Bruno
Correo electrónico
bruno.casal@udc.es
Web http://www.brunocasalblog.wordpress.com
Descrición xeral O obxectivo principal da asignatura é o de aportar os conceptos e as ferramentas básicas para desenvolver avaliacións económicas de tratamentos e tecnoloxías sanitarias. A asignatura introdúcese cun bloque de coñecementos relativos aos fundamentos básicos da economía da saúde como disciplina. A relación entre saúde e economía a través de resultados de saúde, dos determinantes da saúde das poboacións, e dos indicadores económicos —como o PIB ou o Gasto Sanitario— é outro dos contidos deste primeiro bloque. Un segundo bloque de contidos adícase ao estudo dos custes da enfermidade e das metodoloxías máis utilizadas na actualidade para a súa cuantificación e valoración económica. Nun terceiro bloque introdúcense as medidas de resultado dos tratamentos sanitarios, facendo especial fincapé nas medidas de calidade de vida relacionada coa saúde. O programa da materia remata cun bloque de contidos adicado ao estudo dos métodos de avaliación económica maís utilizados para a toma de decisións de financiación, e para o establecemento de prioridades entre alternativas terapéuticas.
Plan de continxencia 1. Modificaciones en los contenidos: No se realizarán cambios. 2. Metodologías: *Metodologías docentes que se mantienen. Se mantienen todas las metodologías descriptas en la guía docente del curso. *Metodologías docentes que se modifican. Ninguna 3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado: Teams: Se mantienen las clases en los horarios establecidos. También se atienden las tutorías, tanto grupales como individuales, por esta herramienta cada vez que los estudiantes lo soliciten. Moodle: Se emplea como apoyo a las clases, tanto teóricas como prácticas, y también para los procesos de evaluación mediante tareas y pruebas. También se emplea para enviar notificaciones a los estudiantes. Se emplea habitualmente. Outlook: Otro canal permanente de comunicación. 4. Modificaciones en la evaluación: Se mantienen las mismas que figuran en la guía docente, pero empleando medios virtuales. *Observaciones de evaluación: En el caso de problemas de conexión, conectividad telemática o de acceso al ordenador el día de entrega de las pruebas de evaluación, se buscará alternativas con estos/as estudiantes con la posibilidad de realizar esta prueba en distintos horarios o en distintas modalidades 5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía: No se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes