Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Salud
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
 Asignaturas
  Atención Temperá e Discapacidade Infantil
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Atención Temperá e Discapacidade Infantil Código 653862216
Titulación
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Montoto Marqués, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
Profesorado
Montoto Marqués, Antonio
Rodríguez Sotillo, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
antonio.rodriguez.sotillo@udc.es
Web
Descrición xeral O estudo de esta materia proporciona a comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa atención temperá e rehabilitación infantil, así como o deseño de programas de rehabilitación infantil
Plan de continxencia PLAN DE CONTINXENCIA: 1.-A docencia da materia durante o curso 2020-2021 realizarase de maneira presencial na súa totalidade (xa que o número habitual do alumnado do máster permitirá gardar as normas de seguridade recomendadas polo centro e pola UDC) sempre que as condicións derivadas da pandemia covid-19 permitan volver a presencialidade na aula 9 do Edificio Universitario de Oza. 2.-En caso de que retornemos ao confinamento pola pandemia COVID-19, a docencia realizarase de forma virtual por TEAMS. 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán modificacións dos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: -Sesión maxistral (computa na avaliación mediante a asistencia) -Seminarios (computa na avaliación mediante a asistencia) -Prácticas clínicas (computa na avaliación mediante a asistencia)- -Proba obxectiva (computa na avaliación). *Metodoloxías docentes que se modifican: -Non aplica 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: diariamente. De uso para facer consultas ou solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas. -Moodle: Diariamente. Segundo a necesidad do alumnado. Incorporarasen documentos con material para facer seguimento das sesions maxistrales e outros documentos de consulta. Ademais disponente de foros temáticos asociados aos módulos da materia para facer as consultas necesarias. -Teams: sesións a demanda dos alumnos (previa cita por correo electrónico) para facer as consultas necesarias da materia 4. Modificacións na avaliación 1.- Parte presencial (40%): valorarase a asistencia a sesións maxistrais, seminarios e prácticas clínicas. 2.-Avaliación continua (20%): valorarase a participación do alumno na dinámica das clases e nos seminarios 2.-Proba obxectiva (40%): consistirá nunha proba escrita que versará sobre o estudo dun caso clínico, sobre o que se farán cuestións relativas a teoría explicada nas sesións maxistrais e seminarios, así como relativas o deseño dun programa de rehabilitación para o caso concreto. *Observacións de avaliación: -Na avaliación da asistencias para poder terse en conta será obrigatorio a asistencia ó 80% das sesións e seminarios. A asistencia as prácticas deberá ser do 100%. -Para poder superar a asignatura o alumno deberá superar a proba objetiva a lo menos con un 50% do seu valor ( non se poderá facer media co apartado anterior se non se supera a proba obxectiva) -En caso de non poder realizar dita proba, o alumno deberá presentar para superar a asignatura un traballo tutelado que versará sobre os contidos da asignatura 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía -Non se realizaran cambios. Disporán ademais de material teórica e práctico dixitalizado en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes