Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012) |
Subjects |
Early Care and Childhood Disability |
Contents |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Early Care and Childhood Disability | Code | 653862216 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
TEMA 1: INFANCIA E DISCAPACIDADE | -Apuntes históricos. -Concepto de infancia e discapacidade. -Discapacidade e dereitos da infancia. -Epidemioloxía e factores asociados á discapacidade na infancia. -Implicacións da discapacidad infantil para a familia. |
TEMA 2: ATENCIÓN TEMPERÁ | -Concepto de Atención Temperá. -Fundamentos e obxectivos. -Indicacións da Atención Temperá. -Equipo multidisciplinar e Atención Temperá. -Papel da familia |
TEMA 3: DESARROLLO NEUROBIOLÓXICO DO CEREBRO | -Desarrollo psicomotor nos primeiros anos de vida -Prematuridade |
TEMA 4: ESTIMULACIÓN PRECOZ | -Concepto. -Programas E recursos terapéuticos de estimulación precoz. |
TEMA 5: PARALISIS CEREBRAL INFANTIL | -Concepto e epidemioloxía -Fisopatoloxía e clasificación -Formas clínicas -Escalas de avaliación -Pronóstico -Opcións terapéuticas -Intervención específica da Terapia Ocupacional |
TEMA 6: ATENCIÓN INTEGRAL Ó NENO CON MIELOMENINGOCELE | |
SEMINARIO | -Casos prácticos: presentación de casos clínicos: prematuridade: deseño de programas de Estimulación precoz e Atención Temperá |
|