Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Saúde
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Terapia Ocupacional
 Asignaturas
  Métodos informáticos para persoas con discapacidade
   Contidos
Temas Subtemas
BLOQUE I Contidos teóricos
Tema 1. Productos de apoio en TIC 1.1 Concepto de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC).
1.2 A sociedade da información.
1.3 Deseño universal y fenda digital.
1.4 O papel das TIC na vida diaria.
1.5 Norma UNE ISO 9999:2017.
1.6 Clasificación productos de apoio.
1.7 Productos de apoio para a comunicación e l información.
1.8 Ratóns, teclados, software entrada, software salida, dispositivos alternativos de entrada, productos de apoio para la comunicación cara a cara.
Tema 2. Accesibilidade en TIC

2.1 Concepto de accesibilidade.
2.2 Accesibilidade na web: Accesibility Guidelines 2.1.
2.3 Norma UNE EN 301549V2.1.2:2019.
2.4 Nivel de conformidade dunha páxina web.
2.5 Claves para determinar unha páxina web fiable.
2.6 Accesibilidade segundo o sistema operativo.
Tema 3. Ferramentas de Microsoft 365
3.1 Uso das diferentes ferramentas 365 e a aplicabilidade no día a día.
Tema 4. Novas tendencias en sistemas de acceso ao ordenador
4.1 Acceso ao ordenador.
4.2 Programación visual con Scratch.
4.3 Chips e placas.
4.4 MakeyMakey.
4.5 Micro:bit.
4.6 Adafruit Playground.
Tema 5. Uso do teléfono móbil e Tablet 5.1 Aplicacións de accesibilidade do sistema Android.
5.2 Aplicacións de accesibilidade do sistema iOS.
5.3 Aplicacións para promover os hábitos de vida saudable e as actividades da vida diaria.
5.4 Proxectos nacionais e internacionais asociados as TIC dende unha perspectiva ocupacional.
Tema 6. Realidad virtual 6.1 Concepto y tipos de realidad virtual.
6.2 Recursos y materiales que implica el uso de realidad virtual.
6.3 La realidad virtual desde terapia ocupacional.
6.4 Aplicaciones comerciales de realidad virtual.
6.5 Realidad aumentada y posibles diferencias.
Bloque II Contidos básicos multimedia en Terapia Ocupacional
Tema 1. Imaxe dixital 1.1 A imaxe dixital e as súas características.
1.2 Formatos gráficos. Sistemas e tamaños de almacenamento.
1.3 Tipos de imaxes.
1.4 Ferramentas para a edición de imaxes.
Tema 2. Audio dixital

2.1 Audio dixital: definición, formatos e especificacións.
2.3 Ferramentas para a edición de audio.
2.4 Configuración de son e voces.
2.5 Sintetizadores de voz.

Tema 3. Vídeo dixital
3.1 Definición vídeo dixital.
3.2 Características do vídeo dixital.
3.3. Formatos do vídeo.
3.4 Conexións.
3.5 Ferramentas para a edición de vídeos.
Bloque III Aplicacións para a intervención en terapia ocupacional
Tema 4. Ferramentas online de ARASAAC 4.1 Creación de pictogramas, frases con pictogramas, etc.
Tema 5.Programas para promover a comunicación: Plaphoons e Grid 3 5.1 Definición de Comunicador e as súas características.
5.2 Definición de Plaphoons e características.
5.3 Definición de Grid 3 e características.
6.2 Crear un taboleiro de comunicación.
Tema 6. Scratch 6.1 Programación visual. Crear un proxecto de acción-reacción.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes