Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Saúde
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Terapia Ocupacional
 Asignaturas
  Xeriatría
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecementos e capacidade para aplicar Xerontoloxía e Xeriatría dentro do contexto da TO A1
A2
A5
A6
A7
A8
A9
B1
B2
C7
Capacidade de utilizar o razonamento clínico revisando e reaxustando o tratamento A1
A2
A3
B1
B2
B3
B4
C4
C7
Capacidade para traballar de maneira holística, tolerante sen axuizamentos, coidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos C1
C4
C5
C7
Capacidade para participar en programas de saúde e integración escolar, laboral e social A3
B1
B2
B5
C1
C3
C4
C7
Capacidade para responder ás necesidades do paciente avaliando, planificando e desenvolvendo os programas individualizados máis apropiados xunto á persoa e a súa contorna, os seus coidadores e familias e outros profesionais A1
A2
A3
A10
B1
B2
B3
B4
B6
C1
C3
C4
C6
Capacidade para axustar o seu papel co obxecto de responder efectivamente ás necesidades da poboación ou persoa A1
A5
A10
A11
B7
Capacidade de utilizar o razoamento clínico revisando e reaxustando o tratamento A1
A2
A3
A5
B1
B2
B5
C3
Capacidade para unha comunicación efectiva co usuario, familias, grupos sociais e outros profesionais. B1
B2
B5
B7
C1
C3
C4
C5
C7
C8
Capacidade para identificar e anticipar situacións de risco no proceso de intervención A1
A2
A3
A5
A10
B1
B5
C3
C4
C6
Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade da persoa. A4
B5
B6
B7
C3
C4
C6
C7
Capacidade para utilizar os recursos sociosanitarios e económicos eficientemente A4
A5
A8
A9
A10
A11
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Capacidade para demostrar que a actuación profesional axústase aos estándares de calidade e que a práctica esta baseada na evidencia A6
A10
A11
B5
B6
B7
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Capacidade para lograr o benestar do paciente a través da combinación de recursos e accións dos membros do equipo A1
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B5
C1
C3
C6
C7
Capacidade para traballar e comunicarse en colaboración e de forma efectiva con todo o persoal para priorizar e xestionar o tempo eficientemente mentres se alcanzan os estándares de calidade A10
A11
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C7
Capacidade para traballar en equipo co obxectivo de lograr o benestar do paciente. A7
B1
B2
B3
B4
B5
C4
C7
Capacidade para aceptar a responsabilidade da súa propia aprendizaxe e desenvolvemento profesional continuado, utilizando a avaliación como o medio para reflectir e mellorar a súa actuación e actualizar a calidade dos servizos prestados A6
A10
B5
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Capacidade para aplicar o método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados A5
A6
A10
A11
B5
C1
C2
C3
C4
C5
C7
Capacidade para informar, educar, adiestrar e supervisar á persoa, coidadores e a súa familia A10
B1
B2
B3
B4
C1
C4
C6
C7
Desenvolver coñecemento e capacidade para aplicar as ocupacións terapeuticamente e coñecemento e capacidade para aplicar as Actividades da Vida Diaria terapeuticamente en todas as áreas de desempeño ocupacional A1
A2
A3
B1
B2
C4
C6
C7
Adquirir destrezas na implementación do programa terapéutico personalizado (segundo o usuario, en función da súa historia persoal, da patoloxía que presenta e do período evolutivo da mesma). E adquirir a capacidade de establecer unha relación terapéutica apropiada aos diferentes momentos do ciclo vital da persoa. A1
A2
A3
B1
B2
C4
C6
C7
Promocionar a autonomía persoal e valorar a dependencia do usuario nas áreas de desempeño ocupacional (Actividades da Vida Diaria, Actividades Instrumentais da Vida Diaria, Traballo, Educación, Lecer e Tempo libre e participación social), baseándose nos seus diferentes contextos (físico, cultural, social, persoal, virtual, espiritual), segundo O Marco de Traballo da Terapia Ocupacional: Dominio e Proceso (AOTA 2002). En definitiva, coñecementos e capacidade para aplicar a teoría e a práctica de Terapia Ocupacional. A1
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B5
C4
C7
Capacidade para identificar e anticipar situacións de risco no adulto con posibilidade de presentar disfunción ocupacional debido ás condicións contextuales, comprendidas segundo a definición da Clasificación Internacional do Funcionamento, da Discapacidad e da Saúde (CIF, OMS 2001) A1
A2
B1
B2
B5
C4
C7
Capacidade para informar, rexistrar, documentar e, si cabo, derivar o proceso de intervención A4
A5
A6
A7
A9
A10
A11
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C7
C8
Capacidade para aplicar e método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados A10
B1
B2
C1
C3
C4
C6
C7
C8
Capacidade para aplicar e método científico para constatar a efectividad dos métodos de intervención, evaluar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados A9
A10
A11
B5
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes