Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Grao en Terapia Ocupacional |
Subjects |
Geriatrics |
Learning aims |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Geriatrics | Code | 653G01309 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecementos e capacidade para aplicar Xerontoloxía e Xeriatría dentro do contexto da TO | A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 |
B1 B2 |
C7 |
Capacidade de utilizar o razonamento clínico revisando e reaxustando o tratamento | A1 A2 A3 |
B1 B2 B3 B4 |
C4 C7 |
Capacidade para traballar de maneira holística, tolerante sen axuizamentos, coidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos | C1 C4 C5 C7 |
||
Capacidade para participar en programas de saúde e integración escolar, laboral e social | A3 |
B1 B2 B5 |
C1 C3 C4 C7 |
Capacidade para responder ás necesidades do paciente avaliando, planificando e desenvolvendo os programas individualizados máis apropiados xunto á persoa e a súa contorna, os seus coidadores e familias e outros profesionais | A1 A2 A3 A10 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C1 C3 C4 C6 |
Capacidade para axustar o seu papel co obxecto de responder efectivamente ás necesidades da poboación ou persoa | A1 A5 A10 A11 |
B7 |
|
Capacidade de utilizar o razoamento clínico revisando e reaxustando o tratamento | A1 A2 A3 A5 |
B1 B2 B5 |
C3 |
Capacidade para unha comunicación efectiva co usuario, familias, grupos sociais e outros profesionais. | B1 B2 B5 B7 |
C1 C3 C4 C5 C7 C8 |
|
Capacidade para identificar e anticipar situacións de risco no proceso de intervención | A1 A2 A3 A5 A10 |
B1 B5 |
C3 C4 C6 |
Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade da persoa. | A4 |
B5 B6 B7 |
C3 C4 C6 C7 |
Capacidade para utilizar os recursos sociosanitarios e económicos eficientemente | A4 A5 A8 A9 A10 A11 |
B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Capacidade para demostrar que a actuación profesional axústase aos estándares de calidade e que a práctica esta baseada na evidencia | A6 A10 A11 |
B5 B6 B7 |
C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Capacidade para lograr o benestar do paciente a través da combinación de recursos e accións dos membros do equipo | A1 A2 A3 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C1 C3 C6 C7 |
Capacidade para traballar e comunicarse en colaboración e de forma efectiva con todo o persoal para priorizar e xestionar o tempo eficientemente mentres se alcanzan os estándares de calidade | A10 A11 |
B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C4 C7 |
Capacidade para traballar en equipo co obxectivo de lograr o benestar do paciente. | A7 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C4 C7 |
Capacidade para aceptar a responsabilidade da súa propia aprendizaxe e desenvolvemento profesional continuado, utilizando a avaliación como o medio para reflectir e mellorar a súa actuación e actualizar a calidade dos servizos prestados | A6 A10 |
B5 |
C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Capacidade para aplicar o método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados | A5 A6 A10 A11 |
B5 |
C1 C2 C3 C4 C5 C7 |
Capacidade para informar, educar, adiestrar e supervisar á persoa, coidadores e a súa familia | A10 |
B1 B2 B3 B4 |
C1 C4 C6 C7 |
Desenvolver coñecemento e capacidade para aplicar as ocupacións terapeuticamente e coñecemento e capacidade para aplicar as Actividades da Vida Diaria terapeuticamente en todas as áreas de desempeño ocupacional | A1 A2 A3 |
B1 B2 |
C4 C6 C7 |
Adquirir destrezas na implementación do programa terapéutico personalizado (segundo o usuario, en función da súa historia persoal, da patoloxía que presenta e do período evolutivo da mesma). E adquirir a capacidade de establecer unha relación terapéutica apropiada aos diferentes momentos do ciclo vital da persoa. | A1 A2 A3 |
B1 B2 |
C4 C6 C7 |
Promocionar a autonomía persoal e valorar a dependencia do usuario nas áreas de desempeño ocupacional (Actividades da Vida Diaria, Actividades Instrumentais da Vida Diaria, Traballo, Educación, Lecer e Tempo libre e participación social), baseándose nos seus diferentes contextos (físico, cultural, social, persoal, virtual, espiritual), segundo O Marco de Traballo da Terapia Ocupacional: Dominio e Proceso (AOTA 2002). En definitiva, coñecementos e capacidade para aplicar a teoría e a práctica de Terapia Ocupacional. | A1 A2 A3 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C4 C7 |
Capacidade para identificar e anticipar situacións de risco no adulto con posibilidade de presentar disfunción ocupacional debido ás condicións contextuales, comprendidas segundo a definición da Clasificación Internacional do Funcionamento, da Discapacidad e da Saúde (CIF, OMS 2001) | A1 A2 |
B1 B2 B5 |
C4 C7 |
Capacidade para informar, rexistrar, documentar e, si cabo, derivar o proceso de intervención | A4 A5 A6 A7 A9 A10 A11 |
B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C7 C8 |
Capacidade para aplicar e método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados | A10 |
B1 B2 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Capacidade para aplicar e método científico para constatar a efectividad dos métodos de intervención, evaluar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados | A9 A10 A11 |
B5 |
C7 C8 |
|