Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Relacións Laborais (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
 Asignaturas
  Dirección e Xestión de RRHH II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A33 A31 A29 A28 A25 A24 A23 A21 A16 A15 A14 A13 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C3 C4 C6 C7 C8 Consistirá na realización das actividades prácticas e traballos relacionados cos distintos contidos abordados na materia. 65
Sesión maxistral A4 A5 A6 A13 A14 A23 A24 A25 A31 A34 B6 C5 C7 Valoración obxectiva da asistencia e participación activa nas sesións a través de diferentes ferramentas propostas pola profesora, de alomenos un 80% Esta participación inclue resposta aos test autoavaliativos periódicos. 10
Traballos tutelados A4 A6 A15 A21 A24 A31 A33 A34 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 En este traballo avalíase tanto a memoria escrita como a exposición oral e a sua defensa ante a profesora. A memoria terá un peso do 80% e calificará a todas as persoas participantes por igual. A avaliación da exposición oral poderá diferir duchas personas a outras en función do desenvolvemento de cada unha.

A non presentación da memoria en plazo equivaldrá a una calificación de 0. Así mesmo, si algún miembro do equipo non se presentase na data prevista de exposición oral, a sua calificación será de 0 salvo que poda justificar debidamente a sua ausencia.
25
 
Observacións avaliación

Avaliación continua. Para poder aprobar esta materia ao final do período lectivo, sen necessidade de realizar o exame final, será imprescindible a participación de alomenos un 80% das sesións e obter o 50% da cualificación correspondente a cada unha das restantes metodoloxías avaliativas. De non conseguir o mínimo esixido nalgunha das metodoloxías, a estudante non superará a materia.

Sistema antiplaxio: Todos os traballos entregados no marco da materia someteranse a unha revisión antiplaxio. A profesora reservase o dereito de non avaliar traballos que presenten algún porcentaje de plaxio no seu contido.

Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia. Como alternativa, aquel alumnado que non poda facer un normal seguimento da asignatura por ter recoñecida a Dispensa de docencia, poderá optar por examinarse nunca proba obxectiva durante os períodos de avaliación oficialmente establecidos; o valor da devandita proba supón o 100% da calificación. De non conseguir o 50% do total da calificación, a materia constará como suspensa na convocatoria ordinaria e o alumnado poderá volver a examinarse na segunda oportunidade, onde a metodoloxía de avaliación será unha proba obxectiva por valor do 100% da calificación, versando sobre os contenidos tanto teóricos como prácticos do programa da materia. 
Coa finalidade de poder aplicar este sistema, as personas que tiñan recoñedica a dispensa deberán comunicarla á profesora ao comenzo do curso. O alumnado non pode ser avaliado por avaliación continua e simultáneamente por proba obxectiva final (dispensa). De non constar expresamente o sistema de avaliación, entenderase que o alumnado opta por avaliación continua. A proba obxectiva poderá conter tres tipos de probas: preguntas de tipo test, preguntas de resposta curta e/ou desenvovemento dun caso práctico. 

As adaptacións curriculares para estudantes con discapacidade ou con necesidades educativas específicas serán pautadas pola Comisión de docencia do centro, previo informe do PAT.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes