Guia docenteCurso
Escuela Universitaria de Relaciones Laborales (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
 Asignaturas
  Políticas Sociolaborales
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Discusión dirigida A5 A12 A13 A18 B16 Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador.
15
Presentación oral A5 A13 A18 A19 A27 A28 A29 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, expondo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
10
Prueba objetiva A19 C1 C7 Todo o alumnado debe facer a proba obxectiva. Os alumnos que NON opten pola evaluación contínua, realizarán a proba obxectiva ao rematar o curso, na data establecida para o examen da asignatura. A nota desta proba será a da asignatura, e se valorará entre 0 e 10. No caso dos estudantes da avaliación continúa a nota da proba obxectiva se puntuará de 0 a 10 e acadará ata un máximo do 60% da nota final.

Obter a metade dos puntos é condición necesaria para aprobar a asignatura.

O exame consistirá nunha serie de pregunta sobre os materiais expostos na clase que deberán ser desenvoltas polos estudantes
40
Sesión magistral A27 A28 A29 A31 B2 B3 B13 B14 C2 C3 C4 C5 Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de motivarlles nas accións de localización e discriminación da información útil e necesaria para adquirir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como
?conferencia?, ?método expositivo? ou ?lección maxistral?. Esta última modalidade adóitase
reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais,

cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo
da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
15
Trabajos tutelados A12 A13 A18 A19 A27 A28 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo
a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida
prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada
na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente
dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
20
 
Observaciones evaluación

Los estudiantes usarán la herramienta Moodle para desarrollar las metodologías de enseñanza que el maestro de la asignatura considere apropiadas.

ESTUDIANTE GENERAL  (SIN ENSEÑANZA)

Tanto en la primera como en la segunda convocatoria, la calificación del alumno es el resultado de la suma de la calificación obtenida en su evaluación continua (40%) y la calificación de la prueba objetiva (60%), siendo necesario alcanzar un mínimo del 50% en la prueba objetiva para aprobar el asunto En caso de no obtener el 50% del total en la prueba objetiva, la evaluación se suspenderá en la convocatoria correspondiente.

Los estudiantes sin un dispensario docente retendrán su calificación como parte de una evaluación continua (40%): sesión maestra, trabajo supervisado, presentación oral y discusión dirigida, para la segunda convocatoria.

ESTUDIANTE CON DISPENSAS DOCENTES 

Los estudiantes con una exención de enseñanza expresamente otorgada  deben notificar a la facultad por correo electrónico en el momento en que se otorga la exención, y deben confirmar con el personal docente que están al tanto de la situación de la dispensa.

En este caso, la calificación se obtendrá, tanto en la primera como en la segunda oportunidad, mediante una prueba objetiva que tendrá un valor del 100% de la asignatura, esta prueba se basará en los contenidos teóricos y prácticos de la asignatura y deberá alcanzar un mínimo del 50% del valor de la prueba para obtener la calificación APTO. En caso de no obtener el 50% del total en la prueba objetiva, la evaluación se suspenderá en la convocatoria correspondiente.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes