Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Relacións Laborais (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
 Asignaturas
  Procedemento Administrativo Laboral e Sancionador
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de
algunas preguntas dirigidas a los estudiantes, con la finalidad de transmitir conocimientos
y facilitar el aprendizaje. La clase magistral es también conocida como “conferencia”,
“método expositivo” o “lección magistral”. Esta última modalidad se suele reservar a un
tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un
contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la
palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia.
10
Proba obxectiva Prueba escrita utilizada para la evaluación del aprendizaje, cuyo rasgo distintivo es la
posibilidad de determinar si las respuestas dadas son o no correctas. Constituye un
instrumento de medida, elaborado rigurosamente, que permite evaluar conocimientos,
capacidades, destrezas, rendimiento, aptitudes, actitudes, inteligencia, etc. Es de
aplicación tanto para la evaluación diagnóstica, formativa como sumativa. La prueba
objetiva puede combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de respuesta múltiple, de
ordenación, de respuesta breve, de discriminación, de completar y/o de asociación.
También se pode construir con un solo tipo de alguna de estas preguntas.
40
Estudo de casos Metodología donde el sujeto se enfrenta ante la descripción de una situación específica
que plantea un problema que ha de ser comprendido, valorado y resuelto por un grupo de
personas, a través de un proceso de discusión. El alumno se sitúa ante un problema
concreto (caso), que le describe una situación real de la vida profesional, y debe ser capaz
de analizar una serie de hechos, referentes a un campo particular del conocimiento o de la
acción, para llegar a una decisión razonada a través de un proceso de discusión en
pequeños grupos de trabajo.
50
 
Observacións avaliación

REQUISITO ASISTENCIA: Para poder ter
acceso á Avaliación Continua é requisito indispensable a asistencia ás clases
da materia, actuando como interruptor para a avaliación a ausencia  a máis
de 3 clases sen xustificación. Para o control de asistencia utilizaranse os
medios ao dispor do profesorado e do alumnado e, especialmente, o  sistema
establecido no moodle. O estudante con todo poderá presentarse á proba obxectiva
na data prevista

 Avaliación 1a Oportunidade.

 No desenvolvemento da parte
práctica 
(traballo/proxecto en equipo) (50% nota) serán avaliados:
aplicación das bases teóricas, calidade de presentación, precisión e claridade
de exposición e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias usadas e
revisión bibliográfica.

 Para a avaliación da parte teórica a proba obxectiva terá un valor na nota final do 40%

 Dedicación a tempo parcial e dispensa
académica (exención de asistencia
):
no caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia, empregaránse as plataformas Moodle e MS Teams, así como
o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de
contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un
calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a
mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba
de avaliación que o alumnado a tempo completo. Excepto para as datas aprobadas
na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes
probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de fechas
compatible coa súa dedicación.

O proceso de avalaición de 2a oportunidade é
exactamente o mesmo que para a 1a oportunidade: gárdase a nota práctica (obtida
no traballo/proxecto) e @ alumn@ fará un novo exame tipo test, de idénticas
características ás descritas anteriormente.

Considerarase como “Non
presentado” (NP)
 aquel estudante que, estando matriculado, non
concorrese ás distintas actividades de avaliación (continua/practica e/ou
exame/test) que se establezan para o curso académico.

PLAXIO/COPIA. A realización fraudulenta das probas ou actividades
de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia
na correspondente convocatoria, invalidando así calquera cualificación obtida
en todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.

 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes