Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Enfermaría (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enfermaría
 Asignaturas
  Enfermaría Comunitaria II
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Enfermaría Comunitaria II Código 661G01019
Titulación
Grao en Enfermaría
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Ramil Pernas, Herminia
Correo electrónico
hramil@udc.es
Profesorado
Ramil Pernas, Herminia
Correo electrónico
h.ramil@col.udc.es
Web
Descrición xeral O propósito desta materia e capacitar o estudante para desenrolar os coidados dos problemas de saúde prevalentes na comunidade, integrando a promoción da saúde, prevención da enfermidade, a atención curativa, paliativa ou rehabilitadora que leva a cabo a enfermeira de familia e comunitaria coa colaboración intersectorial, participación da comunidade e a autoresponsabilidade dos cidadáns.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos: No se modifican 2. Metodoloxías -Sesión maxistral con soporte audiovisuais realizada de modo síncrona, e complementada con pdf dos temas a tratar, para facilitar a adquisición de competencias e o seguimento do temario da materia, a través da plataforma Teams. -Análise de fontes documentais, con entrega individual dunhas tarefas en Moodle que recollan a reflexión por parte do estudante. -Traballos tutelados, presentase unha situación específica da práctica da enfermería comunitaria para a posterior reflexión en grupo sobre a actividades cotiás, as dificultades o o traballo en equipo. A asistencia e participación na aula através dos grupos de traballo tutelados será obligatoria. *Metodoloxías docentes que se modifican: -Sesión maxistral: farase mais participativa co obxectivo de aclarar dúbidas, xa que o temario e materiais audiovisuais estarán a disposición do estudante desde o 1º día de clase. -Traballos tutelados: 1 sesión semanal en pequeño grupo, 30 estudiantes; para el avance de los contidos teóricos en una franja horaria que tiene asignada la materia en el  calendario de aulas de la facultad. Se hará una entrega de tareas planificada a través de Moodle. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: MOODLE para resolución de dudas a través do correo ou do Foro de dudas. Frecuencia: según demanda TEAMS para tutorías virtuais, mantendo os mesmos horarios que estaban marcados para as tutorías presenciais, ou en caso de ser necesario, adaptando os horarios para facilitar as reunións. Máximo 1 h semanal por alumno que o solicite. Correo electrónico: diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para  resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.  * Modificacións na avaliación: Traballos tutelados: suporan o 40% da nota final. Entrega semanal do traballo de grupo que despois de seren expostos e discutidos na aula, deben ser capaces de reflectilo nun documento escrito de forma coherente e ordenada, segundo as recomendacións metodolóxicas establecidas. Farase según: ·A adecuación metodolóxica das propostas de traballo. ·A profundidade do contido. ·A utilización dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.  ·A Utilización de fontes documentais complementarias e actuais.  ·A presentación e a claridade da exposición. Puntuará de 0-10, cada apartado supondrá 2 puntos. La asistencia/participación nas actividades de grupo será obligatoria e non se permitirán mas de 3 ausencias na programación de la materia. Proba obxetiva: 60% da nota final. Realizarase unha proba obxetiva a través de Moodle, de forma sincrónica na hora marcada. Constará de 10 preguntas. Puntuará de 1-10. * Observacións na avaliación: • As probas superadas na primeira oportunidade (xuño) conservaranse solamente para a segunda oportunidade (xullo). • Os estudantes con matrícula a tempo parcial, acolleranse á modalidade de proba obxetiva que supondrá o 100% da nota. Outras consideracións: • Antes da realización das probas pasaráse lista, a través de MicrosoftTeams. Durante a realización das probas escritas, os alumnos deberán permanecer conectados a Teams a través de videoconferencia. O docente poderá fixar a cámara ao estudiante que deséxe, e activar o micrófono do estudiante. En cualquier momento da videoconferencia o docente pode pedir que enseñe a sua pantalla o que está escribindo no papel. No caso de mala conexión do estudante, la proba se fará por chamada telefónica na data oficial, nunha hora marcada para tal fin sempre que se constate o erro da rede ou de conexión. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Facilitaráse o acceso a bibliografía online y articulos relacionados con los temas a tratar estarán en la plataforma Moodle. 4. Modificacións na avaliación Estudo de casos: 40% da nota final. Entrega de casos con traballo individual e que despois de seren discutidos na aula, deben ser capaces de reflectilo nun documento escrito de forma coherente e ordenada, segundo as recomendacións metodolóxicas establecidas. Proba Objetiva: Cada proba constará de 10 preguntas. Os contidos que se avaliarán nesta proba serán os desarrollados en la clase magistral, análisis de fuentes documentales y contenidos de los trabajos tutelados. * Observacións na avaliación: • As probas superadas na primeira oportunidad, junio, se conservaran para a segunda oportunidad jullo. • Los estudantes con matrícula a tempo parcial, acolleranse á modalidade de prueba objetiva que constará de 10 preguntas, supondrá o 100% de la nota. Outras consideracións: • Antes da realización das probas pasaráse lista, a través de MicrosoftTeams. Durante a realización das probas escritas, os alumnos deberán permanecer conectados a Teams a través de videoconferencia. O docente poderá fixar a cámara ao estudiante que deséxe, e activar o micrófono do estudiante. En cualquier momento da videoconferencia o docente pode pedir que enseñe a sua pantalla o que está escribindo no papel. No caso de mala conexión do estudante, la proba se fará por chamada telefónica na data oficial, nunha hora marcada para tal fin sempre que se constate o erro da rede ou de conexión. . Modificacións da bibliografía ou webgrafía Facilitaráse o acceso a bibliografía online y articulos relacionados con los temas a tratar estarán en la plataforma Moodle. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes