Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Enfermaría (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enfermaría
 Asignaturas
  Fundamentos de Enfermaría
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Fundamentos de Enfermaría Código 661G01107
Titulación
Grao en Enfermaría
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao Anual
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Conceiro Rua, Amalia
Correo electrónico
amalia.conceiro.rua@col.udc.es
Profesorado
Conceiro Rua, Amalia
Correo electrónico
amalia.conceiro.rua@col.udc.es
Web
Descrición xeral Co estudo de Fundamentos de Enfermería preténdese introducir o alumno nas ciencias da Enfermería e a sua evolución histórica así como as distintas Teorías e Modelos de Enfermería, coa intención de que sexa capaz de comprender a función principal e diferenciada da profesión enfermeira e, ao continuar os estudos de cursos superiores, integre os conceptos fundamentais e a metodoloxía de traballo das/os enfermeiras/os para o coidado do individuo e dos grupos, e relacione os problemas de saúde coas necesidades básicas do ser humano.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Sen modificacións 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas con variacións: Sesión maxistral: A sesión magistral pasará a realizarse por Teams. Tempo: 30-45 minutos. Posteriormente colgarase a grabación e apúntelos, si fose pertinente, na plataforma Moodle. Estudo de casos ou outro tipo de exercicios: Os xoves a profesora colgará exercicios ou casos que se corrixirán os martes da seguinte semana, vía Teams. Unha vez corrixidos a profesora colgaraos na plataforma Moodle *Metodoloxías docentes que se modifican Si producísese unha situación de confinamiento durante os meses de setembro, outubro ou novembro, suspenderíase a actividade de campo polas rúas de Coruña. Dada a función de devandita metodoloxía non se cambiaría por outra actividade. O alumnado realizará os traballos en grupo a través do correo electrónico e plataforma Teams 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A través da plataforma Teams: . As titorías terán lugar os luns e mércores ás 11 horas. . En pequenos grupos (4-5 persoas) para o seguimento e apoio na realización dos "traballos tutelados" . Individual para aquelas persoas que o crean conveniente .Calquera outro día si a profesora consideráseo necesario A través da plataforma Moodle: . Segundo as necesidades do alumnado. A través do foro temático asociado a cada módulo. A través do correo electrónico. . Diariamente sempre que vos estudantes así o requiran 4. Modificacións na avaliación Sen modificacións. As probas realizaranse en Moodle a través de Teams. Antes da realización das probas pasarase lista, a través de MicrosoftTeams. Durante a realización das probas escritas, o alumnado deberá permanecer conectado a Teams a través de videoconferencia. O docente poderá fixar a cámara ao estudante que desée, e activar o micrófono do estudante que desée. En calquera momento da videoconferencia o docente pode pedir que ensinen á súa pantalla o que están escribindo en papel. En caso de mala conexión do estudante, a proba farase por chamada telefónica na data oficial, nunha hora marcada para tal fin sempre que se constate o erro de rede ou de conexión *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS: Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase como o resto do alumnado Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Entrega e exposición dos traballos solicitado na data que a profesora indique 3. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados, lecturas, casos, probas mixtas...). 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía A profesora irá colgando na plataforma Moodle aquela bibliografía que considere necesaria
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes