Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Introducción a Socioloxía
   Contidos
Temas Subtemas
1. As distintas concepcións sociolóxicas da realidade aplicadas ao turismo.



1.1 Opción multiparadigmática e integrada.
1.2 Paradigmas consenso-conflito
1.3 Outras teorías aplicadas ao turismo



2. Métodos e técnicas de investigación aplicados ao turismo
2.1 Metodoloxía pluralista
2.2 Métodos cuantitativos e cualitativos
2.3 Técnicas de recollida e tratamento de datos dos devanditos métodos
2.4 Fases do método cuantitativo-dedutivo aplicado ao turismo


3. Cambio social e turismo: a evolución do turismo en relación cos grandes cambios sociais
3.1 Turismo de nobleza y de burguesía
3.2 Turismo de masas
3.3 Turismo del siglo XXI
4. Tendencias do turismo no futuro 4.1 Tendencias segundo a OMT
4.2 Riscos mundiais ou locais e posibles variacións das previsións turísticas
4.3 Sociedades da información
5. As funcións do turismo para os turístas. as motivacións dos turístas. 5.1 Funciones do turismo: perspectiva da liberación e realización humanas, perspectiva crítica.
5.2 As motivacións dos turistas
6. A construción social dos produtos turísticos 6.1. Fases na construción social dos recursos-produtos turísticos e das necesidades dos turistas.
6.2. Obxetivación dos recursos turísticos. Perspectiva da autenticidade.
6.3. O ciclo de vida dos recursos-productos-destinos turísticos
7. Repercusións do turismo no desenvolvemento integral das sociedades
7.1. O paradigma do desenvolvemento integral do espazo social.
7.2. Distintos capitais que contribuen ao desenvolvemento integral.
7.3. Metodoloxía de análise.
8. Os plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: contidos, estrutura e metodoloxía
8.1. Modelos de planificación turística
8.2. Contidos e estrutura do plan
8.3. Metodoloxía
8.4. Exemplos de plans turísticos
9. Imaxe proxectada e percibida dos produtos turísticos 9.1 A creación da imaxe proxectada
9.2 A imaxe percibida, satisfacción e comportamento do consumidor
10. O comportamento do consumidor turístico 10,1 Estudos macrosociolóxicos da demanda turística
10.2 Estudos microsociolóxicos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes