Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Introdución a Economía
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: OS FUNDAMENTOS DA ECONOMÍA 1.1 - Escasez e Eficacia.
1.2 - Microeconomía e Macroeconomía.
1.3 - Os tres problemas de organización económica: economía de mercado, economía autoritaria e economía mixta.
1.4 - A fronteira das posibilidades de producción.
1.5 - A competencia perfecta e a competencia imperfecta.
TEMA 2: OS ELEMENTOS BÁSICOS DA OFERTA E A DEMANDA 2.1 – A inestabilidade dos mercados.
2.2 – A demanda.
2.3 – A oferta.
2.4 –Ol equilibrio da oferta e a demanda.
TEMA 3: APLICACIONS DA OFERTA E A DEMANDA 3.1 – A elasticidade-precio da demanda.
3.2 – Elasticidade e ingreso.
3.3 – A elasticidade-precio da oferta.
3.4 – A influencia dos impostos no precio e na cantidade.
3.5 – Precios mínimos e precios máximos.
3.6 – Os mercados turísticos e a intervención do Sector Público
TEMA 4: A DEMANDA E A CONDUCTA DO CONSUMIDOR 4.1 – A teoría da utilidade.
4.2 – O efecto sustitución e o efecto renta.
4.3 – Da demanda individual a demanda do mercado.
4.4 – Análisise geométrico do equilibrio do consumidor.
TEMA 5: DECISIONS DE OFERTA 5.1 – Teoría da producción e dos productos marxinais.
5.1.1 – Conceptos básicos.
5.1.2 – Rendimentos de escala.
5.1.3 – O corto e o largo prazo.
5.1.4 – O cambio tecnolóxico.
5.2 – Análisise económicos dos costes.
5.2.1 – O coste total: fixo e variable.
5.2.2 – O coste marXinal.
5.2.3 – O coste medio.
5.2.4 – A relación entre a producción e os costes.
5.3 – Os costes de oportunidade.
TEMA 6: A CONDUCTA DOS MERCADOS PERFECTAMENTE COMPETITIVOS 6.1 – As formas da competencia: a competencia perfecta.
6.2 – A conducta da empresa perfectamente competitiva.
6.3 – A eficiencia dos mercados competitivos.
TEMA 7: A COMPETENCIA IMPERFECTA 7.1 – Patróns da competencia imperfecta.
7.2 – O monopolio.
7.2.1 – Concepto e características do monopolio.
7.2.2 – Equilibrio no mercado monopolístico.
7.3 – O oligopolio e a competencia monopolística.
7.3.1 – Concepto e características.
7.3.2 – A competencia monopolística.
TEMA 8: O MERCADO DE TRABALLO 8.1 – Fundamentos da determinación dos salarios.
8.2 – A demanda de traballo.
8.3 – A oferta de traballo.
8.4 – A determinación do equilibrio no mercado de traballo: diferencias salariais.
TEMA 9: VISIÓN PANORÁMICA DA MACROECONOMÍA 9.1 – A política macroeconómica.
9.2 – A instrumentalización da política macroeconómica.
9.3 – O Producto Nacional Bruto (PNB).
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes