Teaching GuideTerm
University College of Tourism
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Subjects
   Tourism Marketing
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2018/19
Subject (*) Tourism Marketing Code 662G01016
Study programme
Grao en Turismo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Coordinador
Fernández Fernández, Javier
E-mail
javierfernandez@udc.es
Lecturers
E-mail
Web
General description O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno os coñecementos esenciais sobre a mercadotecnia para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, dende o ámbito estratéxico como operativo. Neste sentido, trátase de que o alumno coñeza e interiorice: 1. O papel da mercadotecnia na estratexia da empresa turística. 2. As principais técnicas, procesos e funcións da mercadotecnia aplicadas ao sector turístico. 3. Os instrumentos da mercadotecnia mix turística: produto, prezo, distribución e comunicación. 4. Os elementos básicos para a elaboración do plan de mercadotecnia. 5. A investigación e planificación comercial. O contido da materia estrutúrase en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) mercadotecnia estratéxica; e 3) mercadotecnia operativa.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes