Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Aloxamentos e Restauración II
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. - OS SERVIZOS DUN HOTEL: ALMACÉN XERAL, ECONOMATO E ADEGA 1.1.- Introdución e Proxección: datos a considerar
1.2.- Organización e funcións
1.3.- Planificación de tarefas e control
1.4.- Documentos de control: fichas, inventarios permanentes, etc.
1.5.- Xestión e valoración de stocks
1.6.- Sistemas de conservación e frío
TEMA 2.- OS SERVIZOS DUN HOTEL: RESTAURACIÓN 2.1.- Restauración hoteleira: Introdución
2.2.- Clasificación dos servizos de restauración: restaurante, comedor, servizos especiais, buffet, bar, cafetaría, discoteca
2.3.- Planificación de Restaurante e Bar: Investigación de mercados, dotación de mobiliario e material propio das distintas zonas
2.4.- Mordomía: dotación de vaixela, cubertería, cristalería, ourivaría e lenzaría
TEMA 3.- RESTAURACIÓN: SISTEMAS DE SERVIZO
3.1.- Sistemas de servizo e xeneralidades do seu desenvolvemento: a "Mise-en-plâce"
3.2.- A " Mise-en-plâce", planificación e desenvolvemento do servizo de almorzos, do servizo de xantar e cea, e do servizo de banquetes
3.3.- Montaxe e distribución do servizo de cocktails
3.4.- Relación con outros departamentos
3.5.- O Caixeiro-facturista: folla de liquidación, facturas e comandas
3.6.- Protocolo Oficial de banquetes
TEMA 4.- RESTAURACIÓN: CARACTERÍSTICAS DA OFERTA
4.1.- Composición do produto de restauración
4.2.- A oferta: menús, cartas, suxestións, buffets, banquetes, room-service
4.3.- Planificación e programación de menús e cartas
TEMA 5.- RESTAURACIÓN: OS CUSTOS
5.1.- Definición e clases de custos
5.2.- Estrutura de custos en restauración
5.3.- Marxe Bruta de restauración: food-cost, prime-cost e custo de persoal
5.4.- Determinación do custo dun prato: ficha técnica, ficha de escandallo ou rendemento dun produto
5.5.- Determinación do custo dun banquete
5.6.- Determinación do consumo de comida e bebida: Imputación de consumos
5.7.- Determinación do custo xeral de comida: documentos de control
5.8.- Estrutura da conta de explotación
5.9.- Fixación do prezo de venda en restauración: elementos a considerar
TEMA 6.- OS SERVIZOS DUN HOTEL: COCIÑA
6.1.- Organización
6.2.- Funcións da brigada de cociña: xefe de cociña, partidas, etc.
6.3.- Planificación de tarefas: Mise-en-plâce e xornada diaria
6.4.- Desenvolvemento do servizo
6.5.- Documentos de control: Pedido a mercado, a economato e relevei de cociña
TEMA 7.- COCIÑA: PLANIFICACIÓN 7.1.- Aspectos básicos na súa construción
7.2.- Concepción moderna do equipamento e a súa distribución
7.3.- Seguridade e hixiene na cociña
TEMA 8.- O DEPARTAMENTO DE COMPRAS E ALMACÉNS
8.1.- Provedores: compras, política e xestión
8.2.- Organigrama e Organización do departamento de compras
8.3.- Control de calidade
TEMA 9.- RESTAURACIÓN EXTRAHOTELERA
9.1.- Concepto e clasificación de food service
9.2.- Estrutura sectorial da restauración en España
9.3.- Conceptos de restauración, neorestauración, empresas de colectividades e Catering
9.4.- Novos hábitos alimenticios
9.5.- Novos hábitos de produción
9.6.- Restaurantes, cafetarías e bares. Lexislación aplicable
TEMA 10. - XESTIÓN DE CUSTOS E VENDAS EN RESTAURACIÓN 10.1.- Análise das vendas
10.1.1.- Os principios de Omnes
10.1.2.- Menu Engineering
10.2.- Revenue Management en Restauración: Revolución-Pash
10.3.- A carta
10.3.1.- Marchandizaxe
10.3.2.- Deseños
10.4.- Control diario dos custos en Restauración
10.4.1.- O Relevé
10.4.2.- Diario de produción do Restaurante
10.5.- Control económico de bebidas no Restaurante
10.5.1.- Rendementos (PSR)
10.6.- Control económico de bebidas no Bar
10.6.1.- Rendementos (PSR)
TEMA 11.- DIRECCIÓN 11.1.- Concepto xeral
11.2.- Política e obxectivos: planificación, organización, motivación, coordinación e control
11.3.- Dirección por obxectivos e o control presupostario: presuposto e desviacións
11.4.- Estudo de viabilidade: xeneralidades. Estudo de Mercado. Avaliación da rendibilidade. Determinación do resultado neto
TEMA 12. - OFERTA TURÍSTICA COMPLEMENTARIA. EMPRESAS DO SECTOR DO OCIO E A RESTAURACIÓN 12.1.- Oferta Deportiva
12.2.- Os Espazos de Ocio
12.3.- Oferta Cultural
12.4.- Empresas de Xogo: Casinos, Bingos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes