Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Arquitectura Técnica
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Arquitectura Técnica
 Asignaturas
  Seguridade Laboral e Prevención
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Aprendizaxe colaborativa Conxunto de procedimentos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e das comunicacións, baseadas na organización da clase en pequenos grupos no que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar o seu propio aprendizaxe e a dos outros membros do grupo.
Presentación oral Presentación de forma oral con breve explicación dos obxetivos do curso, en relación con cada un dos temas e leccións que se tratarán na clase.
Proba obxectiva Tratase do exame final da materia. Propondrase unha serie de exercicios, similares a os desenrrolados en clase durante o curso.
Tamén poderanse propoñer preguntas cortas de índole teórica para evaluar a comprensión dos diferentes conceptos tratados na materia.
Nunha proba individual e por escrito, que poderá consistir na integración de preguntas abertas de desenrrolo tipo tema (programa de contidos), tanto de teoría como de solución de problemas e/ou casos prácticos.
Sesión maxistral O profesorado realizará a exposición oral de cada tema o lección, complementada co uso de medios audiovisuaies e a introducción de algunhas preguntas dirixidas a os estudantes, con a finalidad de transmitir coñecementos e facilitar o aprendizaxe.
Nas leccións magistrales o profesor presentará os contidos teóricos e prácticos da materia, axudándose de exemplos ilustrativos co fin de motivar a os alumnos e de axudar a comprensión e asimilación dos contidos.
O profesor apoiaráse en presentacións dinámicas.
Estudo de casos Metodoloxía donde o suxeito enfrentase ante a descripción dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión.
O alumno situase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unya serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento o de a acción, para chegar a una decisión razonada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes