|
A2 |
Coñocemento do pasado desde un punto de vista diacrónico |
|
A4 |
Coñocemento dos diferentes bens e recursos patrimoniais e do seu réxime xurídico |
|
A6 |
Coñecemento do comportamento humano individual e social |
|
A8 |
Coñocemento básico da realidade socio-política contemporánea |
|
A10 |
Coñecemento de linguas modernas |
|
A12 |
Uso correcto, oral e escrita, das linguas propias |
|
A14 |
Deseño e producción de bens culturais |
|
A16 |
Avaliación da viabilidade de proxectos |
|
A18 |
Identificación e construción creativa das necesidades do mercado cultural |
|
A20 |
Coñocemento e aplicación das tecnoloxías da información que se empregan nas unidades de servizos de información nos procesos de transferencia de información |
|
A22 |
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información |
|
A24 |
Coñocemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos e das técnicas para a planificación, organización e avaliación do sistema de unidades e servizos da información |
|
A25 |
Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios e metodolóxicos, e das técnicas e normativas para a creación e autenticación, reunión, selección, organización, representación, preservación, recuperación, acceso, difusión e intercambio, e avaliación da información e dos recursos informáticos |
|
A26 |
Habilidades na obtención, tratamento e interpretación de datos sobre unidades e servizos de información, nos procesos de produción, transferencia e uso da información e da actividade científica |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo |
|
B8 |
Comunicación oral e escrita nas linguas propias |
|
B9 |
Capacidade de expresión oral e escrita nunha lingua estranxeira |
|
B10 |
Capacidade de análise e de síntese. |
|
B11 |
Capacidade de xestión da información relevantes. |
|
B12 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares |
|
B13 |
Recoñecemento da riqueza da diversidade e da multiculturalidade |
|
B14 |
Saber traballar con equipos internacionais |
|
B15 |
Saber abordar conflitos interpersonais |
|
B16 |
Capacidade para a adaptación a cambios no contorno |
|
B17 |
Capacidade para emprender melloras e propoñer innovacions |
|
B18 |
Capacidade de dirección e liderazgo |
|
B19 |
Motivación e compromiso cara á calidade nas actuacións profesionais |
|
B20 |
Creatividade e orixinalidade no pensamento e na práctica |
|
B21 |
Sensibilidade social, senso da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade |
|
B22 |
Sensibilidade polo medio ambiente e a súa protección. |
|
B23 |
Habilidades no uso de software xenérico. |
|
B24 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capazr de analizar a sociedade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
B25 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñibles para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse |
|
B26 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultura da sociedade |
|
B27 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |
|
B28 |
CB1-Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivel que, se ben apoiase en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
B29 |
CB2-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrar por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
B30 |
CB3-Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
B31 |
CB4-Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
B32 |
CB5-Que os estudantes desenvolverán aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender os estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
C9 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |