Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Relacións Internacionais |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | CE1 - Analizar información relacionada con fontes e feitos internacionais en contornas xeopolíticas, económicos e xurídicos complexos, presenciais ou virtuais. | ||
A2 | CE2 - Comprender a estrutura, as competencias e o funcionamento das institucións e organizacións internacionais, así como as súas relacións con outros actores, estatais e non estatais. | ||
A3 | CE3 - Coñecer os conceptos, teorías e técnicas aplicadas á análise dos actores e relacións internacionais, tanto no ámbito universal como no rexional, cunha perspectiva tanto histórica como contemporánea. | ||
A4 | CE4 - Comprender os fundamentos teóricos xerais da economía e da estrutura económica internacional. | ||
A5 | CE5 - Comprender e analizar os procesos globalizadores, as dinámicas de deslocalización e estratexias alternativas. | ||
A6 | CE6 - Comprender os desafíos á seguridade internacional e o valor da mediación e resolución de conflitos de forma pacífica. | ||
A7 | CE7 - Analizar a realidade global nas súas diferentes dimensións, en particular a xeográfica, a política, a social, a económica e a xurídica. | ||
A8 | CE8 - Ser capaz de aplicar a metodoloxía científica aos retos sociais, políticos, económicos e xurídicos con elemento internacional. | ||
A9 | CE9 - Analizar e avaliar problemas ambientais e patrimoniais nas relacións internacionais. | ||
A10 | CE10 - Adquirir coñecemento das técnicas, métodos de traballo e análise das ciencias humanas, sociais e xurídicas. | ||
A11 | CE11 - Analizar a realidade política, social e económica no marco da cooperación internacional ao desenvolvemento. | ||
A12 | CE12 - Comprender os instrumentos e mecanismos políticos, xurídicos e económicos que garanten unha xestión eficiente de proxectos e negocios internacionais. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. | ||
B2 | CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. | ||
B3 | CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. | ||
B4 | CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. | ||
B5 | CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. | ||
B6 | CG1 - Apreciar a diversidade e a multiculturalidad. | ||
B7 | CG2 - Adquirir habilidade para traballar nun contexto internacional. | ||
B8 | CG3 - Identificar aspectos esenciais de culturas e costumes doutros países. | ||
B9 | CG4 - Formarse na resolución de problemas. | ||
B10 | CG5 - Adquirir coñecementos xerais básicos. | ||
B11 | CG6 - Adquirir capacidade de organizar e planificar. | ||
B12 | CG7 - Adquirir capacidade de tomar decisións. | ||
B13 | CG8 - Formarse no deseño e na xestión de proxectos. | ||
B14 | CG9 - Adquirir capacidade de adaptarse a novas situacións. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | CT1 - Dominar a expresión, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | CT2 - Defenderse nun idioma estranxeiro e expresarse correctamente de forma oral e escrita no mesmo. | |
C3 | CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero, nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional, co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. | |
C5 | CT5 - Defender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | CT6 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables, así como un uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. | |
C7 | CT7 - Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. | |
C8 | CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | |
C9 | CT9 - Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
|