Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
 Asignaturas
  Marketing Cultural e da Información
   Contidos
Temas Subtemas
Unidad didáctica I. Fundamentos e principios 1.1. Marco conceptual operativo: Cultura, patrimonio cultural e patrimonio cultural inmaterial, información.1.2. Marketing estratégico e operativo. 1.3. O Marketing e a xestión cultural. 1.4. Marketing cultural e da información. 1.5.Marketing, promoción e comunicación.
Unidad didáctica II. Marketing estratéxico e operativo. 2.1. Planificación estratéxica e contorno das organizacións. 2.2 Comportamento do consumidor cultural. 2.3. Comportaminto informacional. 2.4. Conceptualización da oferta de servicios . 2.5. Promoción e difusión.

Unidad didáctica III. Marketing dos servicios culturales e da información 3.1. Marketing de bibliotecas e arquivos. 3.2. Marketing e museos. 3.3. Promoción do libro a a leitura e marketing editorial. a industria do best seller. 3.4. Fundacións culturais e estratexias de comunicación. 3.5. Marketing do patrimonio cultural inmaterial.
Unidad didáctica IV. Tendencias na xestión do marketing de servicios culturales e da información 4.1. Marketing viral rede redes sociales. 4.2. Marketing 5.0. 4.3. Neuromarketing e novas técnicas de estudo do consumidor. 4.4. Xestión de calidade e marketing. 4.5. A inteligencia artificial e seu impacto no marketing
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes