Guia docenteCurso
Facultad de Humanidades y Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
 Asignaturas
  Marketing Cultural y de la Información
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Trabajos tutelados A4 C2 C3 C5 C6 C9 C10 O/a estudiante presentará un plano de marketing de un servicio de información o entidade cultural. As orientacións se recollen nun documento na plataforma Moodle que se publica ao inicio del segundo cuatrimestre. 100
 
Observaciones evaluación

As orientacións do traballo publícanse na plataforma Moodle. Os traballos deben ser orixinais. Débese observar o sistema de citas e referencia. O plaxio será motivo de suspenso.

Os/as estudiantes co asistencia inferior ao 70% serán evaluados mediante o sistema antes descrito e ademais entregarán siete actividades que serán orientadas pola docente y publicadas en Moodle. Este sistema de evaluación se aplicará igualmente na convocatoria extraordinari

O/as s estudantes con matrícula parcial ou cunha exención académica de exención de asistencia serán avaliados co mesmo sistema. No caso de estudiantes con diversidade funcional ou necesidades específicas de apoio educativo, o sistema de avaliación adaptarase ás súas necesidades, de acordo coas recomendacións da unidade competente da Universidade en materia de atención á diversidade e coa normativa aplicable. Universidade da Coruña.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes