Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Información e Documentación
 Asignaturas
  Prácticas Externas (Prácticum)
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Prácticas Externas (Prácticum) Código 710G02052
Titulación
Grao en Información e Documentación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Computación
Humanidades
Coordinación
Ameneiros Rodríguez, María Rocío
Correo electrónico
rocio.ameneiros@udc.es
Profesorado
Ameneiros Rodríguez, María Rocío
Correo electrónico
rocio.ameneiros@udc.es
Web
Descrición xeral A realización de prácticas externas permite o contacto do alumnado co ámbito laboral, coñecendo a realidade das unidades de información, os seus profesionais e usuarios. -Para a súa realización, tal como figura na Memoria do Grao de Información e Documentación, o estudante debe ter aprobados 180 ECTS. -O marco lexislativo do Practicum recóllese no Real Decreto 592/2014, do 11 de xullo, polo que se regulan as prácticas académicas externas dos estudantes universitarios. Neste documento defínense os deberes e dereitos do estudante, do titor de prácticas, así como os mecanismos de avaliación e seguimento.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen - Traballos tutelados * Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral. Mantense a metodoloxía e se realizará mediante Teams. - Prácticas de laboratorio. A modificación que se describe a continuación está baseada na proposta no documento "Medidas para la finalización del curso académico 2019-2020 y asegurar la calidad docente ante la situación excepcional provocada por la covid-19". Serán tidas en conta tamén as medidas concretas relativas ás prácticas curriculares adoptadas pola Universidade da Coruña durante o curso 2020/2021. Manteranse as prácticas na modalidade presencial sempre que se garanta que se respetan os parámetros que as autoridades sanitarias requiren. Garantirase que a entidade manteña o plan de formación e titoría coas adaptacións que as circunstancias poidan requirir. Se non se poden respetar as condicións indicadas, as prácticas deben ser interrompidas e poderán recuperarse noutro período unha vez que se poidan restablecer as condicións para o seu desenvolvemento normal. Garantirase que a entidade manteña o plan de formación e titoría coas adaptacións que as circunstancias poidan requirir. Se as condicións indicadas no primeiro suposto non existen e a súa recuperación non é factible nun período posterior, consideraranse rematadas. Permitirase a avaliación do alumno que teña completado o 50% das horas inicialmente previstas. No caso de que o número de horas prácticas realizadas polo alumno non chegue a este 50%, o Decanato en coordinación co tutor académico poderá autorizar a avaliación sempre que se garantice que se acadaron os obxectivos formativos previstos e as competencias asociadas coa materia. Con este propósito, as actividades de avaliación previstas inicialmente nos programas poden modificarse, completándose con novos traballos, proxectos, resolución de casos prácticos e outras actividades similares. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico. Atención continua para resolver dúbidas e facer o seguimento do avance. – Teams. Realización de sesións de resolución de dúbidas do alumnado baixo demanda. – Moodle. Utilizarase para enviar mensaxes de difusión ao alumnado e para recoller a memoria de prácticas. 4. Modificacións na avaliación A avaliación so se modifica no caso de que o número de horas prácticas realizadas polo alumno non chegue a este 50%. Neste caso, o Decanato xunto co titor académico do alumno decidirán se a avaliación se realiza coas horas efectivamente realizadas ou se lle solicita ao alumno a realización de actividades complementarias. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Todos os materiais de traballo están dispoñibles en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes