Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Antropoloxía da Moda
   Contidos
Temas Subtemas
Qué é a Antropoloxía Social Concepto de cultura
Diversidade Cultural

Metodoloxías da antropoloxía sociocultural para abordar a comprensión da moda como fenómeno cultural
O traballo de campo e técnicas de investigación
Estudo de casos
Moda, xénero e estructura social O papel da moda na configuración de roles e identidades de xénero
Moda, xénero e cambio social
A moda como marcador na xerarquía social
Roupa e vestiario en comunidades indíxenas vs. sociedades desenvolvidas Problemas conceptuais anteriores
Tradición e renuncia á tradición na dinámica de modernización
Aculturación, occidentalizacións e resistencia nos pobos ancestrais
Apropiación cultural das tradicións locais da periferia política na sociedade occidental
Estudo de casos
A moda como linguaxe Análise antropolóxica dos significados culturais e a súa aplicación á análise da moda
Roupa e outros accesorios como sistema de comunicación non verbal
A moda como construción de modelos de identidade A dinámica da construción de identidades individuais e colectivas no campo da moda.
A moda na sua expresión de "poder" Moda e procesos de consolidación do poder e resistencia ao poder (a moda como mecanismo para conformar a autoridade e como estratexia de oposición á autoridade).
Moda, cosmovisión e ritual.
Neocolonialismo e moda.
A moda como economía. Lóxicas de produción e consumo de moda Produción local, consumo local Vs Produción local, consumo global.
Impactos e propostas de mitigación de impactos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes