Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Márketing e Investigación de Mercados de Moda
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 ASISTENCIA: 10% da nota final.
A asistencia ás sesións maxistrais, así como a clases prácticas, representarán o 10% da nota final.
10
Presentación oral B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 LECTURAS E PRESENTACIÓN ORAL: 40% da nota final.
Presentaranse informes orais sobre as lecturas, análises bibliográficas e traballos prácticos, así como a realización dun proxecto final ou traballo. Faranse en grupo.
Os criterios de avaliación inclúen comprobar a inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e claridade da presentación, a precisión e calidade das respostas, a calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e a revisión da literatura correspondente.
40
Proba de resposta múltiple B1 B5 B9 C2 PROBA DE OPCIÓNS MÚLTIPLES: 50% da nota final.
Test ou proba de elección individual (catro opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final.
50
 
Observacións avaliación
ESTUDANTES CON DISPENSA DE ASISTENCIA A CLASE E EN SEGUNDA OPORTUNIDAD.

PROBA DE ELECCIÓN MÚLTIPLE. A nota obtida significará o 100% da calificación final da asignatura.

Test ou prueba de elección individual múltiple (catro opcións). Cada resposta incorrecta baixará a puntuación da proba.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes