Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación
   Fontes de información
Bibliografía básica

Aaker, D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, Free Press, New York.

Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury Brand Management: A World od Privilege”, Jhon Willey and Sons, Singapore.

Garre, O. (2018). “Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle”. CEU, Madrid.

Graham, B. (2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad”.

Promopress, Madrid.

Lea-Greenwood, G. (2013): “Fashion Marketing Communications”, Wiley, 1st Ed.

Martínez-Navarro, G. (2017). “Marketing y comunicación de moda”. Esic, Madrid.

Mitterfellner, O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry”, Routledge, 1st Ed.

Posner, H. (2016). “Marketing de moda”. Gustavo Gill, Barcelona

Tungate, M. (2008): “Fashion Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed.

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes