Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas
   Contidos
Temas Subtemas
Parte I. A publicidade na industria da moda 1.1. Definición de publicidade
1.2. Características da comunicación publicitaria no campo da moda.
1.3. Breve historia da publicidade
1.4. A axencia de publicidade: servicios e fluxo de traballo.
1.5. Campañas dixitais no campo da moda (RR.SS.)
Parte II. As relacións públicas na industria da moda 2.1. Conceptualización das relacións públicas
2.2. Funcións e prácitas das relacións públicas en moda
2.3 Breve historia das relacións públicas no contexto da moda
2.4. Planificación estratéxica e operativa das RR.PP.
2.5. A investigación nas RR.PP.
2.6. Públicos e stakeholders.
2.7. Xestión dos públicos
2.8. Comunicación de crise
2.9. O plan da comunicación de crise
2.10. Relacións cos medios de comunicación.
2.11. Xestión, organización e loxística de eventos.
2.12. Protocolo na moda
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes