Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Negocio Dixital da Moda
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Resolución, individual ou en grupo, de casos prácticos propostos polo profesorado. Estes casos prácticos detallaranse ao longo do curso, a medida que se avance na materia.
Sesión maxistral Presentación dos contidos que compoñen o programa da materia mediante exposición oral, guiada co uso de presentacións, axudas audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas ao alumnado co fin de promover a aprendizaxe e a xeración de coñecemento.
Traballos tutelados Realización dun traballo/proxecto en equipo e posterior presentación oral plenaria do mesmo (pode ser presencial ou virtual a través de Teams, o profesorado confirmarao ao longo do curso). O contido e as características deste traballo daranse a coñecer aos alumnos nas primeiras sesións da materia.
Presentación oral Presentación oral (individual ou en grupo) do proxecto supervisado, dos traballos realizados na aula ou de casos prácticos, que tamén deberán entregarse por escrito.
Proba de resposta múltiple Proba de elección múltiple de elección múltiple onde só unha opción é correcta e as respostas incorrectas penalizan.
Seminario Realización dun seminario con profesionais do sector da moda expertos na materia, sempre que sexa posible (se se realiza, o profesorado informará aos estudantes con antelación sobre o lugar, a data e a hora do seminario).
Lecturas Lecturas sobre diferentes temas para tratar e/ou afondar no temario da materia.
Discusión dirixida Mediante esta metodoloxía abordaranse diferentes temas da materia co obxectivo de que os estudantes reflexionen sobre diferentes aspectos e adopten unha posición crítica.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes