Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
 Asignaturas
  Ética e Deontoloxía Profesional
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Ética e Deontoloxía Profesional Código 710G04042
Titulación
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Formación básica 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinación
Tasset Carmona, Jose Luis
Correo electrónico
jose.tasset@udc.es
Profesorado
Díaz Seijas, Raquel
Tasset Carmona, Jose Luis
Correo electrónico
raquel.dseijas@udc.es
jose.tasset@udc.es
Web http://pdi.udc.es/es/File/Pdi/CG49E
Descrición xeral A finalidade desta materia é proporcionar ao estudante os conceptos e técnicas básicas da Infoética, isto é, introducilo nas estratexias para abordar algúns dos principais problemas éticos aplicados xurdidos no ámbito da xestión dixital da información e da documentación, así como para abordar os problemas xerais de tipo ético e/ou político xurdidos no ámbito da chamada sociedade rede ou sociedade da información, con especial atención ao uso de dilemas reais e/ou hipotéticos para a discusión no ámbito da deontología ou ética profesional dos xestores dixitais da información e da documentación.
Plan de continxencia 1. Ao estar esta materia planificada xa para a posibilidade de docencia semipresencial ou a distancia, caso dun novo confinamento, non habería ningunha modificación nos contidos. 2. Metodoloxías: en caso dun novo confinamento, as sesións maxistrais impartiríanse de modo non presencial a través de Teams en modo síncrono e logo poríanse a disposición dos alumnos na canle de vídeo da UDC. As horas de presencialidad do resto de metodoloxías converteríanse en horas de traballo autónomo do alumno con reforzo de atención ao alumno vía Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: en caso dun novo confinamento, as tutorías manteríanse no seu horario habitual pero realizaríanse vía Teams. 4. Modificacines na avaliación: en caso dun novo confinamento, manteríase o sistema de demostración activa habitual, pero os alumnos que decidan ir a exame realizarano de forma non presencial vía Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non é necesario realizar ningunha modificación neste apartado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes