Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Industrial (plan 2012)
 Asignaturas
  Tecnoloxía eléctrica
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados B3 B4 B5 Ésta es una actividad que el profesor podrá proponer individualmente o por grupos. Los trabajos pueden ser de distintas naturalezas, en función de las necesidades y circunstancias de cada curso y siempre con el criterio de evaluación continua. Comúnmente, esto incluirá, primeramente, el estudio de un tema y/o el desarrollo de una herramienta software para un tema en concreto y, a continuación, la resolución de problemas relacionado con el asunto propuesto. 20
Proba obxectiva A1 B2 B3 B4 B5 A proba obxectiva será dalgunha das modalidades seguintes: exame tradicional ou exame tipo test, ou unha combinación de ambas modalidades. En calquera caso, o profesor informará aos alumnos da modalidade de proba que terán que superar con antelación á mesma.
En circunstancias excepcionais, sempre a criterio do profesor e de acordo cos alumnos afectados, a proba obxectiva poderá ser oral, é dicir, non escrita. Este pode ser o caso de exames, normalmente de recuperación, no que o número de alumnos convocados é moi reducido.
80
 
Observacións avaliación

Á finalización do cuatrimestre levarase a cabo unha proba obxectiva.

No entanto,
existen outros criterios que poden supoñer un reforzo na nota final e
que son o resultado dunha participación voluntaria e proactiva do alumno
e da valoración que o profesor estime desta participación. Estas
valoracións sumaranse á cualificación obtida na proba obxectiva, cando
esta supere un mínimo de calidade establecido polo profesor da
asignatura e conformar, así, a cualificación final da asignatura. En
ningún caso poderá considerarse aprobada a asignatura si o alumno non
realiza a proba obxectiva e non supera con esta o mínimo anteriormente
mencionado. Os criterios de reforzo voluntarios son: o aprovechamiento
das clases presenciales e a realización de traballos tutelados.

A continuación descríbense os criterios de avaliación:

Proba obxectiva 

Considéranse as modalidades de exame seguintes:

  • Exame tradicional,
    é dicir, un exame que consta dun conxunto de preguntas no que o alumno
    puntúa positivamente por cada resposta completa e correcta.
  • Exame tipo test,
    no que o alumno, para cada unha das preguntas de que consta o exame,
    deberá marcar unha opción de entre as múltiples posibles como resposta
    correcta. Cada pregunta contestada correctamente puntúa positivamente,
    en contraposición ás respostas erróneas, que supoñen unha valoración
    negativa na nota final da proba. Normalmente esta valoración negativa
    non é lineal, é dicir, a resposta errónea a unha pregunta illada non
    supón merma na nota da proba mentres que a acumulación de preguntas
    erróneas si resta puntuación. Con iso preténdese favorecer aos alumnos
    que, por temor ao fracaso nalgunha pregunta, optan por non respondela
    malia posuír coñecementos suficientes para a resolución da mesma.

A
proba obxectiva será dalgunha das modalidades anteriormente descritas
ou unha combinación de ambas modalidades. En calquera caso, o profesor
informará aos alumnos da modalidade de proba que terán que superar con
antelación á mesma.
En circunstancias excepcionais, sempre a
criterio do profesor e de acordo cos alumnos afectados, a proba
obxectiva poderá ser oral, é dicir, non escrita. Este pode ser o caso de
exames, normalmente de recuperación, no que o número de alumnos
convocados é moi reducido.

Aprovechamiento das clases presenciales

A
mera asistencia a clase non é obligatoria para a superación da
asignatura e tampouco supón ningún tipo de recompensa en términos de
cualificación final da asignatura. O profesor da asignatura non levará
un control de asistencia ás clases máis aló do que estime necesario para
coñecer o nome dos alumnos. Con todo, ao longo dun curso académico
prodúcense circunstancias nas que o profesor pode percibir e valorar o
interese que un alumno mostra na asignatura e no aprovechamiento das
clases en particular. Circunstancias como estas poden ser: a resolución
de problemas, a formulación de preguntas de interese, a participación en
debates, etc. En definitiva, o término aprovechamiento está relacionado coa proactividad do alumno en relación coa asignatura e o proceso de aprendizaxe.

Traballos tutelados

O
profesor da asignatura resérvase o dereito de propoñer aos alumnos a
realización de traballos tutelados. Estes serán en todos os casos
voluntarios e supoñerán, por parte do alumno, unha dedicación
extraordinaria non recolleita nesta guía docente. Nunha primeira reunión
personalizada co alumno, o profesor consensuará con este o tipo de
traballo, os obxectivos do mesmo e a puntuación máxima que supoñería a
consecución destes obxectivos. A puntuación obtida sumaríase
directamente á cualificación da asignatura. O alumno terá que evaluar si
a dedicación e esforzo que o traballo esixiralle poderán ser asumidos
por el, atendendo ás súas circunstancias persoais, e si supoñerán un
beneficio maior. Así pois o alumno terá que atopar algún tipo de
motivación relacionada coa posibilidade de mellora da cualificación
académica, de axuda para a superación da asignatura ou outra de índole
máis persoal. 

Nalgunhas circunstancias nas que un alumno non
supere satisfactoriamente a asignatura nunha primeira convocatoria, pero
que supere na cualificación da asignatura un certo limiar mínimo,
poderá aprobar a asignatura na convocatoria de segunda oportunidade
mediante a realización dun traballo tutelado. En calquera caso, a
valoración desta posibilidade compete única e exclusivamente ao profesor
da asignatura, atendendo ás circunstancias particulares de cada caso,
en ocasións relacionadas coa disponibilidad dun traballo tutelado
adecuado. Esta opción non se trata, baixo ningún concepto, dun dereito
adquirido polo alumno senón dunha posibilidade que brinda o profesor da
asignatura atendendo a cada caso particular.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes