Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño Narrativo
   Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción -Estruturas narrativas clásicas
-Xéneros
-Conceptos básicos da linguaxe audiovisual
-Narrativa lineal vs narrativa non lineal
-Crossmedia e transmedia
2. Narración e personaxes -Historia, trama e tema.
-Conflicto e tensión. O dilema.
-Arquetipos e personaxes
-Diálogos
-Recursos narrativos
3. Deseño narrativo para videoxogos -Tipoloxía de xogadores
-Estruturas narrativas nos videoxogos.
-Deseño da narración interactiva.
-Outras formas de contar a historia: Cutscenes e narrativa ambiental.
4. Narrativa e experiencia de xogo -Game story vs player story
-Player Agency
-Soportes e experiencia de usuario
5. O traballo de deseño narrativo en videoxogos -Equipo e roles
-Documentos de deseño narrativo
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes