Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Fundamentos de Gráficos por Computador
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC B1 B2 B4 B7 C4 C5 C6 C7 C8 Valorarase a asistencia e aproveitamento dos exercicios realizados no tempo de prácticas das clases. 25
Proba obxectiva A8 A9 B3 B5 B8 B10 O exame de preguntas curtas ou test evaluarase según os coñecementos impartidos nas clases 75
 
Observacións avaliación
A nota total para aprobar a materia é de 5 puntos sobre 10.

Na Proba obxectiva é necesario obter un mínimo dun 4 sobre 10 para sumar a nota das prácticas.

A nota do apartado de prácticas conseguida para a primeira
oportunidade, mantenrase para a segunda, no podendo conseguir unha
segunda calificación.

Dispensa académica:

- No caso das prácticas a través das TIC, para os alumnos a
tempo parcial, prantexaranse en Moodle exercicios que poderán entregar
para puntuar neste apartado

- Aa dispensa será de ata o 75% de horas de clase.

- A evaluación tanto para a primeira como para a segunda oportunidade, e
tanto para os alumnos de tempo parcial como para os de tempo total,
seguirá os porcentaxes indicados neste apartado.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes