Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos I
   Contidos
Temas Subtemas
Pipeline de traballo de modelado para videoxogos Contextualización do modelado e animación dentro do proceso de creación de un videoxogo.
Etapas do proceso de traballo.
Modelado poligonal e niveis de detalle Mallas de polígonos. Vértices, aristas, caras, normais
Xerarquía de transformacións
Topoloxía
Suavizado
Modelado escultórico Fluxo de traballo basado en escultura dixital
Retopoloxía
Modelos de colisións Características e obxectivos das mallas de colisión en aplicacións 3D interactivas
Restitución fotogramétrica Construcción de modelos a partir de fotografías
Mapeado UV e texturizado Tipos de texturas e aplicacións
Espacio textura. Coordenadas de textura. Mapeado de texturas 2D
Mapas de normais e desprazamento Simulación de xeometría detallada mediante mapas de texturas. Bump, normais e desprazamento.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes