Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Personaxes
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Deseñar personaxes para videoxogos. AP7
AP17
AP18
AP19
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP11
BP12
BP14
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. AP7
AP17
BP1
BP2
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. AP7
BP1
BP2
BP3
BP5
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. AP7
AP17
AP18
AP19
BP2
BP6
BP12
BP14
CP6
CP7
CP8
Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. AP7
BP2
BP3
BP4
BP6
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes