Teaching GuideTerm
Higher Polytechnic University College
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Character Design
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Deseñar personaxes para videoxogos. AJ7
AJ17
AJ18
AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ11
BJ12
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. AJ7
AJ17
BJ1
BJ2
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. AJ7
BJ1
BJ2
BJ3
BJ5
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. AJ7
AJ17
AJ18
AJ19
BJ2
BJ6
BJ12
BJ14
CJ6
CJ7
CJ8
Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. AJ7
BJ2
BJ3
BJ4
BJ6
BJ11
BJ12
BJ14
CJ2
CJ3
CJ4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes