Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Personaxes
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: Introdución 0.1. Personalidade
0.2. Audiencia
0.3. Plataforma
0.4. Obxectivo
0.5 Orixinalidade
TEMA 1. O personaxe nos videoxogos. A avataridade 1.1. Heroe forte ou marioneta?
1.2. A axencia funcional e a axencia ficcional
1.3. Relación entre xogador e avatar
1.4. Representación e mecánicas
1.5. O personaxe no xénero do videoxogo
TEMA 2: Concepto de personaxe 2.1. Identificación co personaxe. (Experiencia Vicaria)
2.2. Proceso de creación do personaxe. Etapas creativas
2.3. Aspecto visual e físico
2.4. Personalidade e psicoloxía
2.5. Backstory
2.6. Contradicións e paradoxos
2.7. Tipos de personaxes
2.8. Lonxevidade
TEMA 3: Evolución dos personaxes 3.1. Historia en tres actos
3.2. O arco do personaxe
3.3. Evolución visual e física
3.4. Evolución psicolóxica
3.5. Caracterización vs. verdadeiro carácter. Contrastes nos personaxes.
3.5. Evolución segundo tipos de personaxe
TEMA 4: Deseño de personaxes en contextos especializados 4.1. Estereotipos vs. Arquetipos
4.2. Igualdade e diversidade nos videoxogos
4.3. Os arquetipos segundo Vogler
TEMA 5: Tipos de personaxe e relación entre eles 5.1. Personaxes nas narrativas universais
5.1.1.Estrutura tripartita. Aristóteles e Field
5.1.2. Morfoloxía do Conto segundo Propp
5.1.3. O monomito de Campbell
5.4. Circumplexo Interpersoal de Leary
5.5. O Eneagrama
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes