Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Contornas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Afondar nas potencialidades do deseño visual e sonoro para a narrativa dun videoxogo e a súa xogabilidade AP10
AP11
AP18
BP2
BP14
CP1
CP4
Deseñar a escenografía dun videoxogo atendendo ao xénero e en coherencia co seu deseño narrativo e xogabilidade. AP10
AP17
AP18
AP19
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP11
BP12
CP1
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
Enfrontarse ao deseño sonoro dun videoxogo tanto no que respecta á creación de espazos como á selección de música e os sons-acción, dende unha perspectiva estética e/ou funcional. AP10
AP11
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP11
BP12
BP14
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
Abordar o deseño e creación de obxectos de atrezo específicos para cada contorna tendo en conta o deseño narrativo, xogabilidade e personaxes do videoxogo. AP10
AP11
AP17
AP18
AP19
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP11
BP12
BP14
CP1
CP2
CP4
CP6
CP7
CP8
Crear as contornas, escenografías e ambientación dun videoxogo, tanto dende unha perspectiva visual como sonora. AP11
AP17
AP18
BP2
BP5
BP6
BP12
BP14
CP2
CP6
CP8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes