Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Contornas
   Contidos
Temas Subtemas
1. Introdución · Mundos do xogo
· Localizacións
· Estilo visual
2. Deseño visual · Aspectos culturais, estéticos e semióticos
· Deseño visual y xogabilidade
3. Escenografía e atrezzo · Arquitectura
· Vexetación
· Obxectos de atrezzo
· Fluxo de traballo
4. Props · Cualidades e relevancia
· Equipamento dos personaxes
· Vehículos e maquinaria
· Evolución visual e narrativa
· Fluxo de traballo
5. Deseño sonoro · Deseño de son para contornas interactivas
· A música nos videoxogos
· Efectos de son
· Voces
· Fluxo de traballo
6. Ambientación · Iluminación e cor
· Efectos ambientais
· Paisaxes sonoros
7. Documentación · O libro de arte de entornos. Contidos e desenvolvemento
· Props. Ficha de especificidades
· Documento de deseño sonoro. Contidos e desenvolvemento
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes