Teaching GuideTerm
Higher Polytechnic University College
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Level Design
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O obxetivo desta asignatura e aprender a deseñar os niveis dun videoxogo. O alumno aprenderá a crear a estructura espacial do mapa de cada nivel, a ubicar todos os elementos interactivos e non interactivos cos que o xogador podese encontrar e a definir os obxetivos e o fluxo de xogo dentro do nivel para que resulte interesante e atractivo. Se aprenderá a facer esto en coherencia coa xogabilidade e o deseño narrativo e dependendo do tipo ou xénero do xogo. AJ12
AJ13
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ11
BJ12
BJ14
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes