Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Niveis
   Contidos
Temas Subtemas
A xogabilidade dentro dos niveis Obxetivos
Mecánicas
Retos e recompensas
Progresión
Barreras
Obstáculos e enemigos
Elementos interactivos e eventos
Planos de niveis Descripción do plano
Iconografía
Representación do fluxo do xogo
Deseño dos niveies dos videoxogos Lenguaxe visual
Espacios
Navegación
Información para o xogador
Desenrolo e aprendizaxe
Incertidumbre e sorpresa
Emoción
Control da dificultade
Organización do xogo en niveis
Eficiencia
Narrativa dentro do nivel Narrativa implícita
Narrativa explícita
Narrativa emerxente
Proceso de creación de niveis Diagramas de fluxo
Layout (Planos)
Blocking
Set Dressing
Persoaxes e props
Testeo e axuste
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes