Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Taller de Deseño de Videoxogos II
   Contidos
Temas Subtemas
Proceso de produción dun xogo Fases da produción
Evolución do documento de deseño Marketing
Deseño de persoaxes
Deseño da xogabilidade
Deseño de niveis
Deseño de interfaces
Evolución do documento de arte Formalización da contorna
Evolución da arte de personaxes
Arte de contornas
Arte de props
Evolución do documento técnico Requirimentos HW e SW
Escolla das tecnoloxías para o xogo
Dependencias externas
Requirimentos gráficos
Requimentos interactivos
Prototipado do xogo Whitebox de niveis
Evolución e progresión de niveis
Testeo e avaliación de niveis
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes