Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Rendemento e Optimización de Videoxogos
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución 1. Fundamentos da organización e arquitectura dun computador
2. Estrutura e funcionamento básico dun videoxogo
3. Caracterización do rendemento dun videoxogo e principais métricas de rendemento
Análise e optimización do rendemento dun videoxogo 1. CPU
1.1 Explotación eficiente da xerarquía de memoria
1.2 Explotación eficiente das arquitecturas multinúcleo
2. GPU
2.1 Uso eficiente do pipeline de rendering
2.2 Uso eficiente da memoria da tarxeta gráfica
2.3 As transferencias CPU-GPU
2.4 Costes de efectos visuais
3. Profiling con Unreal Engine
4. Optimizando en Unreal Engine
5. Outras optimizacións software
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes