Teaching GuideTerm
Higher Polytechnic University College
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Level Develpment and Visual Programming
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Aprender a compoñer os niveis e definir a interacción dos mesmos dentro dun motor de videoxogos. A partir dun deseño de niveis previo, aprender a colocar a escenografía necesaria, dar o aspecto e ambientación requiridas, dar vida ao nivel coas animacións necesarias e programar a interacción do xogador co devandito mundo. AJ16
AJ17
AJ20
AJ23
AJ24
AJ25
AJ26
AJ30
AJ33
AJ34
AJ35
AJ36
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ10
BJ11
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Adquirir coñecementos que permitan ao alumno analizar, testear e avaliar o funcionamento e a xogabilidade dentro dos niveis creados. AJ16
AJ17
AJ20
AJ23
AJ24
AJ25
AJ26
AJ30
AJ33
AJ34
AJ35
AJ36
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ10
BJ11
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes