Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Traballo Fin de Máster
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A3 A4 A6 A15 A30 C1 C2 C3 C4 C8 Evaluación por parte do tribunal da presentación realizada polo alumno do Traballo Fin de Mestrado 10
Traballos tutelados A39 A38 A37 A36 A35 A34 A33 A32 A31 A30 A29 A28 A27 A26 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 C10 O alumno presentará unha memoria do traballo realizado e que estará acompañada dos documentos de deseño dun videoxogo e como mínimo un prototipo funcional co aspecto, calidade e funcionalidade final do videoxogo deseñado. 90
 
Observacións avaliación

Tanto a elaboración do Traballo Fin de Mestrado (TFM) como a sua presentación e defensa, deberán cumprir as condicións e criterios marcados pola normativa de TFM do título e que estará publicada e dispoñible para o alumnado.

O alumno que teña dispensa académica terá que poñerse en contacto co seu o seus tutores para acordar o método máis adecuado para supervisar o proxecto da materia.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes