Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Intelixencia Artificial
   Contidos
Temas Subtemas
Historia da IA en videoxogos 1. Procedurales
2. Heurísticos
3. Emerxente
4. DataMinig para IA Metamórficas
Análise de IA según a temática dos videoxogos 1. Beat-em-up
2. Racing
3. FPS
4. Estratexia por turnos
5. RTS
6. RPG
Fundamentos teóricos 1. Teoría de Xogos
2. Calculo edonista
Motor de IA 1. Ciclo de racionamento
2. Tipos de motores
Sistemas de Navegación 1. Algoritmo de busca en anchura
2. Algoritmo de busca en profundidade
3. Algoritmo A*
4. Optimizacións sobre A*
Técnicas fundamentales de toma de decisión 1. Maquina de estados
Definición
Tipos
Implementación
2. Lógica Fuzzy
Definición
Funcións
3. MiniMax
Definición
Poda Alfa-Beta
Optimizacións
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes